Yang
-Gir (Yg)
Kapı açıldı gelenler kaachi'ydi. Onları umursamadan yaptığım işe geri döndüm.
-Yang pd'nim size önemli birşey söylemeliyiz(Yosun)
-Söyleyin(Yg)
-Koko planınızı kabul etmedi (1.Üye)
Duyduğum şeyle elimdeki işi bıraktım
-Kızım napıyorsun pat diye söylenir mi bu?!(yosun)
-Siz demediniz mi balıklama dalalım olaya diye(1.Üye)
-Aptal mısın kızım sussana(yosun)
-ÇABUK DIŞARI BEN HALLEDİCEM İLLA HERŞEYİ BİR İŞİ DE YAPMAYI BECERİN(YG)
Diye bağırmamla kaachi koşarak dışarı çıktı. Madem coco planı kabul etmedi. Bende gizli silahımı kullanırım. Kıyamet kopmasına çok az kaldı.
Jimin
Sesin geldiği yere doğru ilerledim. Biraz ilerleyince bir kızı ağacın arkasında oturmuş kafasını bacaklarına gömmüş ağlarken buldum. Hemen yanına gittim.
Jmn:İyi misin? Neden ağlıyorsun?
Beni görünce biraz ürkmüştü. Sorularıma cevap vermeyip gözlerini üzerimde gezdirdi. Sonra elleriyle yüzünü kapadı. Neden bunu yaptığını anlamamıştım. Vücuduma bakınca yarı çıplak olduğumu fark ettim. Hemen ellerimle vücudumun açık yerlerini kapamaya çalıştım. Jungkook eve geleyim senin ağzına...
Coco:DEFOL GİT! SAPIK VAR İMDAT!
JMN:Pardon birşey sorucam? Aptal mısın?
Coco:Ne diyorsun sen be doğru konuş benimle. Sen benim kim olduğumu biliyormusun?
Jmn:Hayır önemli biri olsan bilirdim. Demek ki önemsizsin ki bilmiyorum.
Lan ben buraya kıza yardın etmeye gelmiştim yaptığıma bak. Kızın söylediğim şeylerden sonra tekrar gözleri doldu.
Coco:Defol git yanımdan yoksa çok kötü şeyler olacak!
Jmn: Yaa öyle mi gitmiyorum hadi bakalım napacaksın?
Dedim yanına oturdum.
Coco:Gitsene ya.
Diyip beni itmeye çalıştı. Tabiki de ben bir kas yığını olduğum için itemedi ehehe.
Jmn:neden ağladığını anlat gideyim.
Sinirli bir ifadeyle yüzüme baktı. Sonra önüne döndü. Birkaç dakika evde sessizce oturduk. Rose beni burada görse kesin canıma okurdu. Tek o değil diğer kızlarda yapar ama neyse. Uzun bir sessizliğn ardından dayanamayıp konuşmaya başladım.
Jmn:Anlatı-
Coco:Arkadaşlarımla kavga ettim.
Jmn:olur öyle şeyler bende arkadaşlarımla sürekli kavga ederim hatta buradan gideyim biriyle yine kavga edicem.
Coco: olay sandığın gibi değil benden benim asla yapmıycağım birşey yapmamı istediler.
Jmn:Ciddi misin? Tüm sorunun bu mu? Benim bu vücudumdakileri en yakın arkadaşlarım yaptı. Burada arkadaşları ile kavga edecek birisi varsa o da benim.
Coco: ya kendi dertlerini benimkilerle bir tutma
Diye bağırdı.
Jmn:ya anlat o zaman doğru düzgün ne olduğunu.
Coco:anlatmıycam ya defol git başımdan bela mısın nesin?
Jmn:bak napalım biliyormusun?
Coco:Hayır bilmiyorum şansa bak bilmek de istemiyorum.
Jmn: ben seni alıp...
Yıllar sonra tekrar hepinize merhaba👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir BLACKPİNK (TAMAMLANDI)
AdventureÇiftler Liskook=lisa+jungkook Yoonnie=jennie+suga Jirose=rose+jimin Jinsoo=jisoo+jin