Yıl 1997 Haziran'ın 15'ydi. Ailemle köyde bir kulübede yaşıyorduk. Akşamları gökyüzünde toz bulutları oluyordu. Yaşadığımız yer o kadar da güzel olmasa da orada yaşamaya mecburduk. Yoksul bir aile olduğumuz söylenirdi. Her akşam olduğu gibi yine bu akşamda çok soğuktu. Ve geceyarısında kapımızı biri çaldı. Bu kimdi ? Diye geçirdim içimden ve yataktan kalkıp sessiz adımlarla kapının yolunu tuttum. Kapıyı açtığımda ise karşımda "Nasa Şirketi" vardı. Benden ne istiyorlardı.
"Merhaba Hanry, gecenin bu saatinde rahatsız ettiğimiz için özür dileriz. Ama bizimle gelmen gerekiyor."
"Peki bir sorun mu var ?"
"Bunun cevabını birazdan öğreneceksin." diyerek kolumdan tuttu. Kamyona bindiğimizde Nasa'nın büyük şirketine gelmiştik.
"Tekrardan sordum ama hala neden beni buraya getirdiğiniz konusunda meraklıyım."
"Biz bir alet üstünde 22 sene boyunca uğraştık. Fakat eski dosyalara baktığımızda senin ismine rastladık. Bir kaç sene önce burada çalışmışsın."
"Evet. Fakat o sayfa yıllar önce kapandı. Benim tamamen burayla bir bağım kalmadı."
"Fakat öyle gözükmüyor."
"Her neyse bu uğraştığınız alet ne peki ?"
"Bu (future) dediğimiz bir alet. İnanması ne kadar da güç olsada geleceğe gideceğiz. Ve seninde bizimle gelmen gerekiyor. Çünkü eskiden gelecek hakkında araştırmalar yapan tek kişi sensin hatta kitapların bile var."
"Peki ya ailem. Onların burada olduğumuzdan bile haberleri yok."
"Merak etme. O işle bizzat biz ilgileneceğiz." Uzun bir aradan sonra future adlı makineye binme zamanı gelmişti.