Emma proběhla davem a rychle jsme zařadila vedle Ruby. Stormy, fenka, která na sobě měla všelijaké listy, Dwight, bílý pes a Lorim, zlatavý pes stály a bavili se spolu.
Všichni ostatní šli položit na zem svá zavazadla. ,,Ruby?" zašeptala své nové kamarádce. ,,Proč se támhle té fence všichni smály?" ukázala čenichem na Hikaru, černou fenu s hnědým čumákem.
Ruby se na ní nervózně podívala a v očích se jí zatřpytila troška strachu. ,,Popravdě nevím," připustila hyperaktivní fenka. ,,Jednou jsem o tom něco málo slyšela. Měla prý zlého otce, který jí šikanovat." řekla po chvíli, co se zamyslela.
,,Nelíbí se mi to." nebála se říct svůj názor Emma. ,,To, že měla zlého otce předci nemůže znamenat, že je zlá." podívala se na černohnědou fenku. ,,Každý má v sobě něco dobrého, záleží jen, co si vybere a jestli chce být na hodné strašně." zašeptala už více pro sebe.
Ruby se o tom už dál nebavila. Dwight přišel dopředu skupinky s pár psi. Najednou k němu přiběhla nějaká fenka, nejspíše učitelka. ,,Dwightu?" zeptala se.
Dwight se na ní otočil a usmál. ,,Ano Adie?" zeptal se a ještě jednou si přepočítal žáky.
,,Myslím,že by bylo dobré s sebou vzít i druháky." švihla ocasem a z pagody vyběhlo pár psů.
Dwight pokýval hlavou. ,,Klidně." přitakal a zavelel. ,,Všichni k odchodu!" zvolal a Adie odběhla pryč.
Ruby vedle Emmy radostně vyskočila a obě vyrazily kupředu. Vál slabý čerstvý vánek a ona se s plných plic nadechla. Vzduch voněl nádherně třešněmi a čerstvotou.
,,Tady je altánek." řekl Dwight a ukázal na malý modrobílý altánek, ve kterém seděli dva psi. ,,Padejte odsať!" vyhrkl na ně a psi rychle utekli pryč. On si odfrkl a zyvrtěl hlavou. Pokračovali dál.
Emmě spadl kvítek na hlavu. Otočila se. To samé se stalo Ruby a teď vypadala jak nějaká růžová baba. Neudržela se a vyprskla smíchy.
Dwight se otočil a po chvilce zavřískl, když mu na hlavu spadlo nějaké jablko. ,,Kdo to udělal?!" zasyčel a rozhlédl se po ostatních.
Dvě fenky z druhého levelu byli za stromem a zakrývali si ústa, aby nevyprskli smíchy. Emma je neznala.
Dwight se zamračil a otočil se pryč. ,,Pojďte," zavolal za žáky, při čemž se na ně ani neotočil. Pokračovali v cestě dál.
Emma cupitala vedle Ruby. Pak se zastavila a doběhla ke stromu. Něco uslyšela a podívala se nahoru. Někdo tam musel být.
O chvíli později nějaká fenka skočila dolů vedle ní. Měla bílí kožíšek a jantarové oči. Byla to ta, která se před chvílí smála Dwightovi.
,,Aaaa, myslela jsem, že jsi Dwight." uchechtla se. ,,Kdo vůbec si? Ještě jsem tě tu neviděla. Já jsem Katie, ale říkej mi Kat." vyhrkla rychle fenka a v očích se jí zaleskly ďábelské jiskřičky.
,,Jsem Emma." řekla rychle a nervózně se podívala do korun stromů. ,,Je tam ještě někdo?" odvažila se zeptal.
,,Jo, je tam Twi." řekla rychle Kat, že jí šlo těžce rozumět. ,,Twi! Pojď dolů tady za Emmou!" zavolala do koruny třešně.
Růžovočerná fenka skočila dolů a těžce dopadla na zem naproti jí. ,,Jsem Twilight Brisneyová, k vážím službám." uchechtla se a Kat se začala smát, ačkoliv Emma nechápala proč.
,,Dwight a ostatní už jsou daleko, měli bychom je doběhnout." řekla a na nice nečekala, rozběhla se za Ruby.
,,Kde si byla?" zeptala se Ruby, když k ní doběhla a vesele poskočila.
,,No, s Kat a Twi." řekla a švihla pohledem do těch dvou, které běželi za nimi.
,,S těma dvěma blázny?" podivila se Ruby. ,,Aha!"· · ·
,,Tady je ta nejstarší třešeň ve všech zahradách." řekl Dwight a ukázal na třešeň, která byla šíleně vysoká skoro jako celá pagoda.
Ruby radostně vyskočila a Emma doběhla za ní. Byla šíleně velká. Tady by se lezlo. pomyslela si nadšeně. ,,Taky tu probíhají výcviky." dodal Dwight.
,,Myslím, že už jsem vám toho ukázal dost, pojďme zpět do pagody, ať si ještě stihnete vybalit věci a dojít se najíst. Brzy budou tři hodiny. V jídelně vám vše vysvětlíme. Zítra se těšte na prvý výcvik!" řekl a všichni zamířili směrem ke škole.· · ·
661 slov.
Snad se vám to zatím líbilo! Bude to mít ještě strašně moc kapitol. Těšte se na spousty dobrodružství 💖
ČTEŠ
Bright de la Forte 1- Tajemství šípu
AventureEmma se dostala do Bojové školy v Hung-wai. Vypadá to na obyčejný školní rok s pár průšvihy Twilight a Katie, no ale nebude. Tajemné šípy se jí začnou zjevovat. Má je následovat? Co se jí podaří najít, když za nimi půjde? |Fantasy příběh o psech z b...