Capitolul 1-Sosirea

6 0 0
                                    

Este prima ta zi ca rezident la Spitalul Lakeheart. Ai fi atât de emoționată dacă nu ar fi pentru prietena ta cea mai bună, Olivia.

Olivia: Sunt atât de emoționată că vom lucra împreună!
Sara: Nu stiu... am puține emoții.
Olivia: Toată lumea este nervoasă- vei fi bine. Promit. Acum să mergem...

Îți plimbi alene privirea prin recepție si întâlnesti ochii unui foarte atractiv... doctor?

Dr. Dominic: Presupun ca voi sunteți Sara si Olivia... Suntem în întârziere datorită vouă.

Se îndepărtează lăsându-te să te simți mică si insultată.
Îl urmăresti în sala de conferințe si îl observi pe Cooper. Îți face cu mâna.

Leona: Um, miscă-te! Esti în locul meu!

O rezidentă atractivă te împinge.

Olivia: Mă scuzi? Nici măcar nu stăteai aici.
Dr. Dominic: Leona! Doamnelor, sper să nu devină un obicei. Nu vă certați pe premiza mea.

În timp ce Dr. Dominic se mută spre centrul sălii, Leona sopteste...
Leona: M-ai facut de râs! Esti ca si moartă!
Cooper: Îmi pare rău pentru asta, Leona poate fi un ghimpe-n coastă uneori.

Cooper zâmbeste poznas în timp ce Dr. Dominic începe să vorbească.

Dr. Dominic: Bună dimineața, rezidenți!! E timpul să fim inspirați! Sunt sigur că stiți deja că recordul meu este cristal. Nu am pierdut niciodată un pacient si nici voi nu ar trebui.

Dominic îți prinde privirea din nou, te gândesti că vei fi scoasă în față-
Dar după, doar zâmbeste la tine în schimb.

Dr. Dominic: Okay, să vă atribui cazurile. Leona? Pe aici.

Unul câte unul, rezidenții primesc cazurile. Curând, sunteți singuri.

Dr. Dominic: Am păstrat ce-i mai bun la sfârsit. Ai asta in sânge.
Sara: De unde stii?
Dr. Dominic: Mama ta a fost mentorul meu. Ai ochii ei...

Esti înfiorată de un sunet puternic răsunând peste sistemul de sonorizare.

Sistem de sonorizare: Cod albastru! Cod albastru! Victima unui accident suferă de stop cardio-pulmonar dus în sala de operații 1.
Dr. Dominic: Sara, vino cu mine. Esti pregătită pentru primul tău caz de urgență?
Sara: Eep! De ce sunt atât de emoționată? Pot să o fac, trebuie doar să respir...

Fugi în sala de operații, si...
Sara: Oh nu!

Picioarele pacientului sunt complet strivite. Nu ai fost pregatită pentru asta...

Dr. Dominic: Inima lui nu bate. Sara, adu defibrilatorul! Trebuie să-i pornim inima.

Dr. Dominic îl resuscitează în timp ce tu aduci defibrilatorul.

Sara: Am nevoie de spațiu!

Dr. Dominic se dă la o parte în timp ce tu dezbraci victima si pui gelul.

Dr. Dominic: Bun! Dă-mi paletele defibrilatoare.

Le ia din mâna ta si te roagă să setezi voltajul. Îl setezi la 300.

Dr. Dominic: Perfect.

Tu respiri usurată.
Corpul victimei începe să aibă spasme în timp ce paletele se descarc.
Monitorul de inimă bipăie din nou. Pulsul pacientului se întoarce, accelerat, dar constant.

Dr. Dominic: Încă nu am terminat.

Stai pe aproape pentru a-l asista pe Dr. Dominic.

Dr. Dominic: Pacientul este stabil, dar respirația sa este tremurândă. Se va înneca.

Îl intubați.

Dr. Dominic: Bravo. Asta ar trebui să-i regularizeze respirația.

Procedura este un succes.
Iesi din sala de operații simțindu-te extenuată. Te uiți la ceasul tău...

Sara: Wow, deja e seară...
Olivia: Aici erai! Cum a fost prima ta zi?
Sara: Olivia, să mergem acasă. Sunt extenuată.

Cod albastru!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum