Capitolul 2-Secția de copii

1 0 0
                                    

Bun! Timpul să întâmpinăm o nouă zi!
Cu totul pregătit, te duci la serviciu.
Este o altă zi la muncă. Intri în camera de aprovizionare si o găsesti pe Leona plângând.

Sara: Leona! Esti bine?
Leona: Tu! Nu te apropia de mine!

Te îndrepți spre hol si îl vezi pe Cooper vorbind cu un grup de oameni neinteresați.
Cooper te vede si te strigă.

Cooper: Mă poți ajuta?
Sara: Care este cazul?
Cooper: Trei copii de la grădinița locală. Părinții i-au adus astăzi după ce au facut o febră mare. Unul dintre ei a făcut o criză înainte să vină... dar acum este stabil.

Intri în Salonul Pediatric.
Copiii se înviorează când te văd.
Katie: Tu esti doctorul meu? Sunt Katie si vreau să fiu un doctor când voi fi mare!
Sara: Vei fi o doctoriță minunată! Îmi dau seama.

Katie se îmbujorează si îsi ascunde fața.
Asistenta Katie se foieste în timp ce copiii se uită la tine cu ochii mari.
Părinții au intrat arătând stresați, dar zâmbesc copiilor săi.
Zâmbesti copiilor si părinților înainte să pleci.
În timp ce te ocupi de ziua ta, dai peste Cooper.

Cooper: Bună acolo! Am avut dreptate, nu-i asa? Despre dezinterie. Acea grădiniță trebuie să fie MIZERABILĂ.
Sara: Ar trebui să asteptăm pentru raportul de mâine. Ar putea fi ORICE fel de răceală din câte stim.

Voi doi mai chicotiți si decideți să vă verificați din nou micii pacienți.
Când te apropii de salon, o vezi pe Olivia. Pare îngrijorată..

Olivia: Slavă Domnului că sunteți aici! Nu sunt potrivită pentru Pediatrie.
Cooper: Despre ce vorbesti?
Olivia: Am avut încă un pacient admis... si Doamne Sara are aceleasi simptome ca ceilalți copii. A venit cu congestie toracică!
Cooper: Vorbesti de contagiune? Nu putem admite alți copii până nu-i ajutăm pe acestia!

Olivia a fugit la Dr. Dominic cu rapoartele, iar Cooper preia comanda pacienților.
Puțin în noapte, cei patru copii au o febră puternică si o presiune mică periculoasă.

Sara: Cooper, ce crezi că au copiii ăstia în comun?
Cooper: Cred că o să moară cu toții dacă nu aflăm ce se întâmplă, asta cu siguranță.

Sara: Cu siguranță este semnul unui virus. Trebuie să restrângem spectrul de antibiotice.

Sara: Cooper, sunt doar două antibiotice care ar putea funcționa acum. Vancomicin si Aztreonam. Ar trebui să separăm antibioticile. Unul dintre ei primeste Vancomicin si celalalt Aztreonam. Conform răspunsului, vom sti care este tratamentul bun.
Cooper: Ai dreptate!

Cooper informează părinții si cere picăturile respective. Lui Katie i se va administra Aztreonam.
În timp ce îi pregătesti tratamentul, ea se stârneste.

Ziua următoare, esti înapoi la muncă si primul loc în care te duci este Salonul Pediatric... ceva nu e în regulă.

Cooper: Sara... Aztreonam nu a fost medicamentul potrivit. Rinichii săi aproape au cedat. Dar nu este vina ta!
Sara: Unde este?!
Olivia: Este bine! Doar epuizată. Am cerut un control complet, ca precauție.
Sara: Mulțumesc, Liv. Mi-as dori să mă uit la rapoartele ei când vor fi gata.

Îți continui ziua, nerăbdătoare să o vezi pe Katie. După-amiaza, rapoartele ei sunt gata si ajung la tine.

Cooper: Ideea mea de dezinterie nu era chiar atât de departe.
Sara: Dar rapoartele spun că Katie are o inimă slabă...

Cooper răsfoieste prin rapoartele celorlalți pacienți si tu realizezi ce se întâmplă de fapt aici-un virus de inimă.

Cooper: Cum s-a întâmplat asta? Si nici măcar nu sunt rude... Genul ăsta de lucruri nu sunt de obicei genetice?
Sara: Asta este! Ne-am putea ocupa cu Echovirus 11.
Dr. Dominic: Ai absolută dreptate, Dr. Sara. Cooper. Nu ai fost de niciun ajutor aici. Sara, bravo că te-ai prins. Am revăzut documentele aseară si am realizat cu ce aveam de-a face.

Se holbează la tine si tu simți fluturi în stomac.

Cod albastru!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum