Začátek konce

4.6K 121 43
                                    

Jedná se o třetí díl trilogie OBĚŤ MAFIE.

- CELÝ PŘÍBĚH JE MOMENTÁLNĚ Z WATTPADU STAŽEN - PROCHÁZÍ ÚPRAVOU A PŘÍPRAVOU NA VYDÁNÍ, VÍCE INFORMACÍ NAJDETE U MĚ NA PROFILU A V DALŠÍ KAPITOLE

„Zeptám se tě ještě jednou," řekla jsem ještě poměrně klidným hlasem a nožem mu přejela po kůži, na níž se během pár vteřin objevila rudá krev. „Kdo tě poslal?"„Nikdo mě neposlal." zaskuhral s očima plnýma slz. „Víš moc dobře, kdo já jsem." řekla jsem hlubokým hlasem. „Řekni, jak dlouho trvalo Sergejovi, než mě našel?" „O čem to kurva mluvíš?"„Přestaň lhát!"Nůž jsem přitlačila na jeho krk tak, že už ani nemohl křičet, jen vzlykal a žadonil, abych ho nechala jít. I kdybych chtěla, což nebyla pravda, nedokázala bych přestat. Se spokojeným výrazem ve tváři jsem pozorovala krev, jež rychle stékala z jeho krku na chodník. Ztratila jsem kontrolu nad sebou, přestala jsem logicky uvažovat a vnímat, co mu právě způsobuji. Věděla jsem však, že během pár minut nejspíš vykrvácí. Bylo mi to jedno. „Zabiješ mě." „Ano, zabiju, pokud mi neřekneš pravdu."„Nikdo, nikdo mě nepos-" Semkla jsem rty a nabroušeným ostřím udělala další řeznou ránu. Nemusela jsem asi příliš tlačit, i tak jsem nejspíš poranila jednu z mužových krčních tepen, jelikož i přes tmavou noční oblohu jsem si díky září neonů všimla jasně červené barvy, což znamenalo, že krev je okysličená. Cítila jsem na svém obličeji krev, jež vystřila z jeho krku. Umíral a já jsem i tak nepřestala. Necítila jsem se provinile, necítila jsem vůči němu žádný soucit. „V tom případě za to zaplatíš svým životem." pronesla jsem klidně a spolu s nožem, jenž byl celý od krve, se postavila. Podívala jsem se na něj pohledem, kterým se normální člověk nikdy na nikoho nepodívá. Muž něco naposledy nerozumitelně zachraptěl, přiložil si ruku ke krku marně doufajíc, že tím krvácení zastaví a zachrání si tak svůj život.    Ani na chvíli jsem nezaváhala, nechystala jsem se mu pomoct.


Začátek konce Vám připraví snad tu nejšílenější jízdu ze všech tří dílů...

Odhalí Vám, kdo tady celou dobu skutečně tahal za nitky, kdo je ten skutečný zloduch a mafián, z něhož se i Michaelovu Sandersonovi hrůzou stahoval žaludek.

****

adelakubicova

instagram: adelakubicova.author

tiktok: adelakubicova

OBĚŤ MAFIE 3: Začátek konce Kde žijí příběhy. Začni objevovat