1.2

4.5K 170 48
                                    


jjeonguk: Üzerini çıkar.

jjeonguk: Resim gönder.

              minyg: Sen göndermeyecek misin?

jjeonguk: ukeler önden :)

             minyg: Yanlız altımda sen olacaksın :)

jjeonguk: Doğru kucağımda hoplayacağın için ;)

            minyg: Bana bak vazgeçerim.

jjeonguk: Tamam, susuyorum soyunmaya başla.

jjeonguk: Hızlı cevap ver.

           minyg: Bu ne acele? Keyfini çıkar.

jjeonguk: Merak etme çıkaracağım.

jjeonguk: Keyfini çıkaracağım ama içinden çıkmayacağım :)

                minyg: Sus ve başla.

jjeonguk: Seni kucağıma alıyorum ve yatağa yavaşça bırakıyorum, üzerine çıkıp bacaklarını omuzuma koyuyorum ve boynunu öpmeye başlıyorum.

                   minyg: Hissettiğim dudaklara kesik kesik nefes verip, kafamı çeviriyorum bacaklarımın arasında hissetmediğim penis ile gözlerimi aşağıya indirip daha sonra dudaklarımı ısırdım.

jjeonguk: Üzerindeki gömleği çıkartıp pantalonunu tuttup ve aşağıya çekip ikisini de yere attım. Sakince etrafa bakıp kendi kıyafetlerimi de çıkarmaya başladım.

                 minyg: Nefes verip ayağa kalktım ve diz çöktüm çıplak kalan vücuduna bakıp yutkundum ve daha sonra ürkekçe penisine yaklaşıp ağzıma aldım.

jjeonguk: Hissettiğim ıslak dil ile gözlerimi kapatıp dil darbelerinin zevkini çıkarmaya başladım.

                minyg: Işim bittiğinde tekrar yatağa uzanıp bana yaklaşan penisine bakıp yutkundum. Elinde tuttuğun penisine deliğime yerleştirdiğinde bana baktığını fark ettim ve kafamla onayladım.

jjeonguk: Yavaşça içine doğru ittirip derinlere inmeye başladığımda hissettiğim zevk ile inlemeye başladım.

                    minyg: Canım acımaya başladığında sessiz denilemeyecek kadar yüksek sesle inlemeye başlayıp acının bitmesi için kendimi sana ittirmeye başladım.

jjeonguk: Ellerimi bacaklarına koyup sana daha da yaklaştım ve hızımı git gide arttırdım. Sana doğru yaklaşıp dudaklarını yumuşak sayılmayacak kadar sertlikte öpmeye başladım.

            minyg: Hissettiğim zevk inlememi yoğunlaştırırken dudaklarını hissettiğimde karşılık veriyor ve sana yardımcı olmaya çalışıyordum.

jjeonguk: Nefes ritmini düzene sokup hızımı daha çok arttırırken boşalacağımı anlamıştım.

                minyg: Geriye çıkıp penisin içimden çıkmasını izledim ve ağzıma alıp tekrar emmeye başladım. Birkaç dakika içinde ağzımda yoğun sıvıyla yüzümü buruşturup istemsizce tutmuştum.

jjeonguk: Rahatlıkla nefes verip diz çömeldim ve penisini bu sefer boşalman için ben emmeye başladım.

                minyg: Kalçamı hareket ettirip ağzında kaymak gibi kayan penisime bakarken sırıtıyordum.

jjeonguk: Sende boşaldığında ağzımdaki menileri yutup ayağa kalktım ve dudağına öpücük kondurdum.

                              

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 28, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Daddy Clup ❦  Yoonkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin