putea să fie doar o altă zi în care molly ar fi vrut să stea în casă cu muzica ce răsuna prin micile difuzoare ale laptop-ului de pe birou ori învățând pentru materiile de ziua următoare pe care le avea și știa că va fi ascultată, dar deja se plictisise să o mai audă pe mama ei sau să mai dea buzna în camera fetei plângându-se că își pierde vremea prea mult înăuntru fără să facă ceva interesant de când a încheiat relația amoroasă cu fostul ei iubit acum o bucată bună de vreme. doar de dragul de a nu o mai auzi bombănind, tot ce a reușit să facă a fost să meargă la bibloteca din centrul busanului și să poată citi în liniște; o altă activitate din punct de vedere plictisitor pentru majoritatea, însă pentru ea devenise un mediu de relaxare pe lângă tot ce mai făcea în timpul ei liber. biblotecara ce stătea mereu la tejghea se obișnuise cu prezența fetei care avea părul tuns până la umeri și ușor ondulat pe care câteodată îl ținea prins într-o micuță coadă sau îl ținea desprins, brunet cu câteva reflexe de albastru închis, fața ei având urmele părinților ei atât asiatice cât și puțin europene, și care purta tot timpul numai haine care ofereau aerul anilor '70, poate chiar '80, etalându-i rar corpul tras prin inel datorită ținutelor ei când avea câte o bluză largă sau un hanorac de aceeași mărime.
stătea pierdută printre rafturile pline cu cărți uitându-se la rânduri și analizând, apoi își întinde brațul spre o carte anume care îi atrage atenția după titlu, stârnindu-i o oarecare curiozitate, și o ia încet din locul în care se afla. se întoarse cu spatele spre raftul de unde a luat respectiva carte și își sprijină spatele de lemnul de un maro închis și parcă puțin ros în timp ce deja era printre primele pagini, fiind afundată în lumea tipatelor. începuse să o țină așa de minute bune sau poate chiar de o oră întreagă, povestea parcă începând să cuprindă un alt contur, și răsfoia pagină după pagină. nu îi distrăgea atenția mai nimic când era prinsă în ceea ce făcea. persoanele care mai erau prin încăpere treceau pe lângă ea ori mai luau câte o carte și rămâneau acolo ca să îi mai țină companie, dar molly părea să nu dea niciun fel de importanță, cu atât mai mult să se miște ea de acolo în cazul în care exista lume care ar fi dorit să pună mâna pe o carte care se afla după corpul acesteia și de care ar putea spune că a prins rădăcini stând. atenția ei se mută spre cu totul altceva atunci când trupul altei persoane de lăsase peste al ei ca să poate lua o carte de deasupra fetei. aceasta și-a oprit lectura și își ridică ochii din cartea pe care o închide înspre el care deja era cu privirea ațintită spre ea. aceasta îl analiză preț de câteva secunde așa cum făcea și el; era cu puțin mai înalt decât ea, culoarea părului fiind diferită de a ei având un ton deschis și trăsăturile feței complet asiatice. nu părea interesată până în momentul în care s-a uitat la ochii lui ciocolatii care luceau. aveau să spună o poveste asemănătoare cu a ei, ceea ce o captiva, însă i-a fost distras momentul de acesta care începuse să vorbească.
– scuze dacă te-am deranjat. voiam doar să iau o carte, se făcu puțin auzită vocea răgușită a acestuia care își îndreaptă privirea înspre cartea pe care o ținea bruneta și surâde ușor apoi. ai gusturi bune din ce observ.
– e în regulă, îi răspunse aceasta puțin șoptit zâmbind stângace și își lăsă din nou ochii în cartea pe care o deschise. totuși, mulțumesc pentru compliment, dacă îi putem spune așa!
nu mai apucă să îl privească din momenul în care își reluase lectura preț de câteva minute. blondul nu a făcut mai mult decât să încuviințeze dând din cap aprobator și se lăsă la picioarele lui molly stând pe podea și sprijinindu-și spatele de același lemn deschizând cartea de la pagina la care rămăsese data trecută când a mai fost. pe brunetă începuse să o mănânce curiozitatea legat de acest băiat și își îndreptă privirea spre el din nou. nu l-a mai văzut până acum, deși mereu era prezent la fel ca ea. niciodată nu l-a observat, sentimentul de necunoaștere fiind reciproc; la fel și de interes unul față de celălalt. blondul și ridicase capul înspre ea la fel de curios, totodată își întinsese mâna înspre ea.
– minhyuk! spuse acesta, începând să o cuprindă pe brunetă brusc un val de căldură în momentul în care i-a auzit numele și și-a prins mâna de a lui și a scuturat-o scurt.
– molly, încântată! adăugă în timp ce încerca să își stăpânească emoțiile și își retrase mâna din strânsoare, afundându-și pe urmă nasul în carte roșind.
brusc a început să simtă o atracție față de el. brusc voia să îl cunoască mai mult. brusc șimțea din nou stările pe care credea că nu le va mai avea față de alte persoane. brusc se schimbase.
CITEȘTI
- 𝘦𝘹 𝘢𝘣𝘳𝘶𝘱𝘵𝘰.
Fanfictiontyping... »❝și brusc a apărut el. de atunci mi-a schimbat orice fel de perspectivă în ceea ce privește viața mea și tot ce vreau în viitor; începusem să-l vreau pe el.❞ ༻viața lui molly părea să nu mai aibe niciun fel de sens, fiind cuprinsă d...