Ben uyandım ve onun bana sarılışını izledim. O kocaman bir sevgi yumağı haline gelmişti.Ama bana karşı öyle.
Jeff uyandı ve bana kızgın bir yüz ifadesi takınmıştı. Ben hoşlanması beni utandırıyordu ama öfkesi bunu dindiriyordu...
Jeff kalktı ve belimden tuttu. Sonra kulağıma yaklaştı ve"iyi olacaksın ama sakın sözümden çıkma,gel sana birşeyler hazırladım."dedi. Hemen lafını dinledim ve arkasından geldim. Bir kapı sesi geldi. Bu polisti.Beni buldular ama Jeff mutsuz ve kızgındı.Ben hemen oradan kalktım ve Jeff'e sarıldım. Ona sessizce "seni seviyorum,ama polisler var,ne yapabilirim?"dedim. Jeff bana mutlu bir ifade ile baktı.Aslında zaten suratında kocaman bir gülümseme vardı. Bu onu gizemli biri haline getiriyordu...
Polisler kapıyı kırdı ve Jeff'e vurmaya başladılar bende polisler ona vurmasın diye onu arkama aldım. Biliyorum bu biraz riskli ama polisleri ikna etmenin tek yolu bu.
Jeff bir bıçak çıkardı ve bütün polisleri tek hamlede bıçakladı.Zaten fazla değillerdi ama Jeff'e çok zarar vermişlerdi.Onu hemen odaya aldım ve yararlarını sardım.Belindeki yarayı temizlemek uzun sürdü ama değdi...
Akşam üstü...
Jeff dinlenmek için odaya gitmedi gerekiyordu ama o beni kendi hazırladığı sürpriz için götürüyordu.Bu psikopat katili anlamak gerçekten zor?!.
Beni sürüklerken acılar içinde kıvranıyordu. Onun o korkunç acısı karşısında gerçekten şok oluyorum ama nasıl ise dokuz canlı olduğu için ona bir kere bile zarar gelmesi gerçekten.
Odaya vardık ve orada siyah güller ve hoş kokulu çiçekler vardı.Jeff hemen benimle oturdu ve kafamı omzuna koydu. Benim için herşeyini feda edecek gibi görünüyor. Aman salla gitsin!!!
Gece yarısı...
Bom!!!
Ses çok yakından geldi. Ürktüm ama bu Jeff'ti galiba.Yere düşmüştü ve alkolikti. Hemen onu odaya aldım ve yatırdım. Benim o kadar uykum vardı ki yanında uyumuşum. Kalkınca bana tuhaf bir şekilde bakıyordu.Bana doğru yaklaştı ve sarıldı.Beni hiç görmemiş gibiydi sanki...
Jeff ile birlikteydik. Saçlarımla oynuyordu ama kendi saçlarıyla oynanmasına kızıyordu. Acaba canı mi acıyordu?
Jeff bir canavar ama sevdiklerine sadık biri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Masalı-2
Horrorİntikam belli belirsiz bir şekilde karşınıza çıkacak. İki sorun olur hayatta ölmek yada kalmak...👻