32. Kapitola

45 4 1
                                    

8 SMRTEĽNÝCH SLOV, KTORÉ ŽENY POUŽÍVAJÚ:
1.FAJN
Toto slovo žena používa, keď chce ukončiť hádku s tým, že aj tak ma pravdu a vy (muži. Možno dakedy ženy😂) máte zmlknuť.
2. PÄŤ MINÚT
Pokiaľ sa vtedy žena oblieka, znamená to pol hodinu. Päť minút a ozaj znamená päť minút len v prípade, keď ešte môžete päť minút pozerať futbal v telke, pred tým, než vás donúti ísť umyť riad.
3. NIČ
Znamená kľud pred búrkou. NIČ vždycky znamená NIEČO a mali by ste sa mať na pozore. Hádky, ktoré začínajú "NIČ" vetšinou končia "FAJN".
4. CHOĎ DO TOHO
Nikdy neznamená povolenie a dobrá rada znie-rozhodne to nerobte.
5. HLASNÝ POVZDYCH
Pretože sa nezdá byť slovom, muži ich často podceňujú. Chyba. Hlasný povzdych znamená, že si myslí, že ste idiot a nechápe, prečo plýtva časom touto nezmyselnou hádkou s vami.
6. TO JE OK
Zaručene NAJNEBEZPEČNEJŠIE zo všetkých slov. Znamená, že si žena potrebuje dlho a dôkladne premyslieť, ako zaplatíte za svoje chyby.
7. NO AKO MYSLÍŠ
Diplomatický spôsob ako vás žena posiela do....
8. NECHAJ TAK, JA SOM TO UŽ SPRAVILA
Toto je naozaj nebezpečné oznámenie, ktorým vám žena dáva najavo, že vás o niečo už pár krát požiadala, ale nakoniec si to musí urobiť sama. Muž sa následne bude pýtať:"Čo sa deje?" a tu sa už opäť dostávame k bodu 3-NIČ.

Citáty Where stories live. Discover now