Dupa ce am fost legati de Frone si prietenii sai, cu acele catuse holografice, am fost tarati pe o perna pe aer (deci fututi noru' ma-tii), pana la un laborator de testare anti-facaturi interspatiale, sau anti oameni facuti in china, deci dupa ce o penseta m-a ciupit de cuc si nu numai, era timpul sa mai plecam de acolo, dupa ce am fost tarati peste tot si nu am fost hraniti decat cu o baterie de pumni, am ajuns la puscaria spatiala, unde eram prins cu super-glue de un scaun, am aflat ca eu si un bun camarad de pe pamant stateam prinsi de o scandura cu superglue, deci eram rastigniti si vorbeam despre football ceea ce ma enerva (nu fotbalul ci politica-gasea politica in orice), si era ceva de genul Dan Diaconescu doar ca fara OTV si babe ca public, asadar, o mana de fier robotica, veni sa ne dea palme, si nu oriunde, la boase, acum chiar se implinea reclama aceea cu five (degete) stimul pentru simturi (boase), si tot apareau mai multe.
Dintr-un colt apare Frone in varianta Lite (Frone fara zahar :))) ) si ne zice :
-Gata boss, adio sentinta, cu mercedesul mergem in parc sa va dam drumul
Din nou tot ce am nteles era Fher furam, masini cautam, asa ca m-am cacat pe mine fiindca aveam un c*i de fier.
Cei doi (4) care aveau un fel de masca de gaze (cu ochi de sticla) ne-au condus catre transportorul B2 ce avea sa ne duca in parc (noroc cu google translate, caci fiindca ma temeam ca imi voi pierde c*i-ul) pusi pe scaun in transportor, auzim doua babe (100.000 de ani), care zic in felul urmator:
-Nu vreau sa atrag atentia, tu fata, dar stii ca acele fiinte gen cum sunt aia doi de pe al-3-lea rand, adica albastreni (pamanteni), vor fii capturati si pusi intr-un fel de gradina zoologica ,cica exploatarea a inceput deja.
Recunosc m-am cacat pe mine dar nu pentru spusa de mai sus ci pentru replica urmatoare:
-Asa si?
-Hai sa facem un selfie cu ei
In acle moment am zis gata, sarim din transportor, dar am uitat un element, calatorim in void, asa ca damn it!
Ajunsi in "parc" un fel de asistenta sexy (pe naiba) ne intinde pe un pat moale cu cimentul, ne leaga cu hologramele alea nasoale si pe urma ne pune o masca pe fata, in care iesea amoniac cu vanilie (pentru a ne adormi sau a ne satisface in acelasi timp), deci sleept down, pe romana, am adormit.
Mai multe in capitolul urmator.