gizli olan nee?

42 3 3
                                    

Sabah olur junkook en erken o kalkar hadi kızları kurtaralım hadi uyanin felan der.
-jin
Akşam olsun öyle bekle biraz jk ne kadar acelecisin böyle .😀
-jimin
Yaa o hakli kizlari hemen kurtaralim ama beklemek zorundayiz gece olana kadar .

Akşam olur dedikleri gibi kizlari kurtarmaya gidelim .
Kai gelir ce
-kai
Ne oldu ezikler niye geldiniz .heee kizlari tekrar götürecekseniz boşa geldiniz hahaha .😂
-hoseok
Yaaa yok bu sefer şu küçük sirrimizi diyorum konuşalim.
-beakhyun
Ama neden ikiniz geldiniz diyerleri nerde.
-jin
Sevgililerini kaçirdiniz sizce sizin yüzunüzü görmek istermi ?(sesizce)meymelitsiz yüzünüzü .
-kai
Yada bizden korkuyorlar geçende dövdük iyi
-hoseok
Asil onlar dövdü beee.(arkadan jimin tamam kizlari götürdük siz de gelin.

O sirada olanlar

-Lisa
Aaa halisinasyon görünüyorum bakin jk burda yoksa sizde görüyormusunuz
Aa yanında jimin namjoon suga taehuyung da var ben galiba uyudum rüyada yim.
jennie
Yok lisa gerçek bu onlar bizi kurtarmaya geldi . Oleyy hadi gidelimmm.
-jimin
Yn nerde  yoksa ona bişey mi oldu .
-jisoo
Yok baekhyun onu odadina kitledi orda .iyimi kötümü bilmiyoruz .
-jimin
Neee ona zarar vememiştir yoksa .Tamam siz gidin ben onu alıp  geliyorum .
-namjoon
Biz bekliyoruz gitt al gel yn yi hadi gitte al .

Jimin kucağında yn yi taşiyarak geldi ama gözleri dolluydu
-jimin
Baygin acaba ona bişey yaptı mıkı. 😥😢😟 hadi gidelim onu hemen muane edelim.

Giderler ve sonra olanlar .

-jin
Yn nin kanını çok fazla içmiş ş****siz jimin kızın ölme ihtimalide var.

-jimin
Nee ynnn olamaz  😫 yaa peki  ben onu odaya çikarim. 😣😥.

Odaya çikarlar .jimin yn ini başinda. ağlamaklı bir sesle .
-jimin
Ynn keşke  seni korusaydimda. 😓😭 ynn uyannn lütfen.

-yn
(Sayiklar)aaaaahh lütfen artık kanimi içme bana zarar verme .😔😖jimin sen misin yoksa öldü mü?ben yoksa sen melek misin.

-jimin
Ynn uyandı, uyandı ynnn uyandı aşkım ölmedin hayatım iyimisi ?

-yn
Suuu su su veriirmisin(titrekbirsesle)

-jimin
Al tatlim iç .🥰sen uyandın  iyiki yoksa ben ölürdüm.hadi biraz dinlen uyuyalim.aaa  yn çok sıcaksın bu normal değil herhalde  bekle .kizlar gelinnn!(Kizlar gelir )
Yn nin çok sıcak normal mi  ?

-Lisa
Aa jimin haklı ateşi var o yüzden kafasına ıslak bez koyalim birde bu ilçi içirelim.biraz dinelensin . Yarina bişeysi kalmaz.

-jimin
Sağolun biz yatalim en iyisi uyumak
😞.(kızlar çikti ve jimin yn nin yanina yati.)

Sabah yn ini ateşi iner uyanir ama pe iyi değildir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah yn ini ateşi iner uyanir ama pe iyi değildir.
-yn
Jimin jimin ...
-jimin
Aa uyanmişsin sincabım iyimisin ?
-yn
Iyiyim ama sen pek iyi değilsin uykusuz görünüyorsun.
-jimin
Akşam uyumadim .sana birşey olmasın diye başından ayrılmadım sincabım.🐿
-yn
Hadi uyu civcivim 🐣🐥ben iyiyim.
-  lisa
Ayy tavşanim uyan uyan satt kaç oldu yn iyimi ?kime diyorum tavşanim uyan. jk uyannn!
-junkook
Tamama uyandim gel gidelim bakalim yn nasildiye ama uyanmam için bir şartım var.
-lisa
Ney miş şartın.
-junkook
Beni öp sonuçta artık sevgilimsin.

( lisa birşey demeden jk yi öper ve yukarıya çikarlar ve odaya girerler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( lisa birşey demeden jk yi öper ve yukarıya çikarlar ve odaya girerler.)
-lisa
Yn uyan misin gel bakim aataşimde düşmüş iyi gel bir az benim özel tarifim olan çorbadan iç çabucak iyleşirsin .

-junkook
bana da yap özel çorbadan civcivim hadi ben de hastayim bak öhööhö 🤥.

-lisa
Yalna söyleme ben sana yaprim zaten tavşanim.

-junkook
Yalan söylemiyorum ben sana hastayim buda bir hastalim .😅

-lisa
tamam tavşanim gel sanda yapayim.

-junkoom
Ama sen içir bana ben çok halsizim bak öhöhöh🤧🤭.

-lisa
Tamam hadi gel istedigin olsun canim🥰.

Giderler  yene yemek yer ilaç içer lisa junkook a yemek yedirir ken namjoo. Sinirli bir şekilde gelir ve jisoo ne oldu diye sorar ama cevap vermez jisoo ne oldunu bilmedini söyler.
Jimin ve junkook onun yanina giderler .siz durun biz onla konuşuruz . Namjoon nun yanina giderler işte sorarlar ne oldu fela .sonrasi.
-namjoon
Ne !olcak insanlarla sevğili olmamiz yasakmiş hep kai ve arkadaşlarinin krala olan bağları yüzünden yeni kral dövüşlerine kadar sağdece kai ve onun arkadaşları insanlarla sevgili olabilir miş yarin geldiklerinde kizlar evde olursa onlari alir öldürülermiş yada onlarla sevgili olurlar miş işte mesele buu ve kizlara nasıl açıklıycaz.
Şimdilik bu bizim sirrimiz.

-suga
Kizlarida vampir yapalim hem daha vampir olmadiklarini bilmiyorlar.🧛‍♀️

-namjoon
Onu düşundüm am birini vampir yapmak için kraldan izin almak gerekiyor eee biliyorsunuz  kral da onların arkadaşi izin cermez suga .
-jimin
O zaman kizlarla kaçalım uzaklara gidelim.
-hoseok
Saçmalam nereye gitcez biz vampiriz burdan çikmak en eski kanunlardan beri yasak az akılı konuş ve konuşmadan biraz düşün.

-junkook
Hoseok hakili ama bu iyi bir fikir dinleyin  kizlarin burda olduklarını bilmezlerse kizlarla konuşalim bir iki günlüğüne bir otelde kalsinlar .nasıl olurmu.

-hoseok
Aferim junkook bu iyi bir fikir , jimin şu çocu örnek al tamami kkkk.😂

-namjoon
Bu fikir iyi hadi gidelim hadi çakin beşlik (herkez çakar ama jiminle suga nin boyu yetmez .) Suga çok sevimlisiniz az aşağı indirm elimi al jimin  senin için de indirdim kkk😂

-suga
Bu şirin çocuğun seni dövmesini istemiyorsan sus bence.

-jimin
(Pis pis bakar herkese.)

Aşagiya inerler kizlara anlatirlar ve kizlar kabul eder hemen bir otle giderler.

Okudunuz için teşekkür ederim 😊.

Tehlikeli Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin