Uyandığımda kendimi bambaşka bir yerde buldum, sanırım beni bir mahzene koymuşlar ve her yer ıslak karanlık harşra ıslandığından pek birşey anlaşılmıyor ışığım bozulmuş şuan hiçbir şeyim yok, ayağa kalktım ve etrafa baktım, her yerde onlar vardı aoğuk his ve o ninni, hemen aralarından sıyrıldım ve üst kata çıkmaya başladım o sıra cebimde birşeyin sallandığını fark ettim yukarı çıkıp kapıyı kilitledim ve hemen gidip uyku tulumunu yaktım çünkü burda tutuşabilecek tek şey o, cebime baktığımda bu o avcıların tılsımıydı, üzerinden değişik bir alfabede yazılar vardı, ama büyüleyen bir görünüşü vardı yavaşça yakınlaşıyordum tılsıma sonra ağzım kendiliğinden "A'gh" diye bir ses çıkarttı ve bir anda bayıldım. Uyandığımda ayaklarımın birinde biri öbğrğnde başka biri beni sürüklüyerek bir yere götürüyodu, birinin birşey dediğini duydum "Avı yakaladık" sonra beni bir odaya getirdiler karşımda tahtta biri oturuyordu yanında da 2 koruması vardı, bana yaklaşıp "yanlış zaman yanlış yerdeydin" dedi ben de "beni bırakın!" diye çıplıklar atıyordum ama bir yandan adamın kolundan yavaşça elimi gevşetiyordum, sonra elimi kurtardım ve birine cebimdeki çakıyı saplayıp kaçtım, sonra ortam sessizleşene kadar koştum ve bir odaya girdim o odada sabahlamayı planlıyordum. Bu avcıların sonunu getiricem! Av dedikleri kişi artık bşr Avcı oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Belirtisi
Mystery / ThrillerGarip bir dünyadan kurtuluş aradığımız uzun soluklu maceraya katıl ve her gün hikayenin gelişimini izle ve bir yaşam belirtisi bul.