2)Arayış

3 0 0
                                    

O varlıklar beni çok yormuştu ben de geceyi geçirebileceğim sıcak bir oda arıyordum bu terk edilmiş polis istasyonunda, her dışarıya baktığımda terk edilmiş binlerce arabayı gördüğümde umudumu dahada kaybediyorum. Odaları gezerken bir ayak sesi duydum üst kattan, ben durunca o da durdu sanki birbirimizi duyduk, bende sessiz adımlarla koridorda yürürken karşımdan hızlıca birşey geçti, kalbimin atışı öyle bir hızlandı ki bir ara göğüsümden fırlayıp yerde sudan çıkan balık gibi tepinceğini düşündüm, oraya ışık tutunca duvarda istasyonun haritasını gördüm ve onu yırtıp aldım, kapının girişinde bir oda vardı orada yatarım haritayı rulo yapıp yastık niyetine kullanırım. Odaya doğru giderken karşımda bir insan silüeti gördüm, görer görmez direkt saklandım, adam burayı yağmalamış ve bir polis telsizi vardı ve telsize bir şeyler söyledi "Burda yalnız değilim efendim bir hayatta kalan biri daha var yada azrail benimle oynuyor" dedi ve cebinden tılsım benzeri birşey çıkardı ve değişik birşeyler söyleyip ortadan kayboldu, bunlar sanırım avcılar, demeyi unuttum bu avcılar da insan ama hayatta kalanları sömürüp hayatta kalıyorlar. Odaya geçtim ve adamın arkasında uyku tulumu bıraktığını gördüm işime geldi ve direkt yattım.

Hayat BelirtisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin