『15』

184 17 16
                                    

Jimin-shii

Hey jk

Hesabı Vtaekim olan kisi bana mesaj attı 

0X-XXX-XXXX bu numara onunmus ve iddaanın konusu

İlk mesaj atan kaybedermis

Butun bunlar da ne Jungkook ikinizin arasında nasıl bir iliski var

Bu çocuk cidden gerizekalı.

Boşver Jimin-shi zaten ona mesaj falan atmam.


Ben sana mesaj atip atmaz misin diye sormadim kanka

Olay ne diye sordum benden sakliyorsan evine gelir ve seni doverim

🔊 SES KAYDI 🔊

🔊 SES KAYDI 🔊

🔊 SES KAYDI 🔊

*SS*

*SS*

*SS*

*SS*


Kanka simdi seni arıycam aç

Telefon

''Alo, Jungkook?''

''Merhaba hyung nasılsın?''

''Beni boşver şimdi bu konuyu hemen halledicez.''

''Ahh tamam.''

''SSlere bakaraksam çok cesur konuşmussun yani ilk mesajı sen atmazsın herhalde.''

''Aslında ben pek kendime güvenmiyorum...''

''Ben seni anlamadım kanka bu çocuktan hoşlanıyor musun şimdi?''

''Bilmiyorum Jimin-shi... Ben bu özelliğimi hiç sevmiyorum ama hayatıma bir kere giren bir insan olunca asla çıkartmak istemiyorum. Çok saçma ama bu böyle ve ne kadar kabul etmek istemesem de bu çocukta beni çeken bir şeyler var. Kelebek gibi bilmiyorum şu an saçmalıyor da olabilirim. Belki yarına düşüncelerim geçer çok duygusal düşünüyorum şu an.''

''Ne duygusalı ne geçmesi kanka regl mi oldun da değişken ruh haline sahipsin. Bir fikrim var Jungkook. Bu hisslerinin ciddi olduğunu varsayıp bu adını bile bilmediğimiz ama senin etkilendiğin çocuğu sınıycaz.''

''Adını bile bilmediğimiz diyince kendimi kötü hissettim sağol Jimin-shi.''

''Dinle şimdi. O da seninle sadece eğleniyor mu yoksa o da senin varlığını hayatında istiyor mu diye biz ilk mesajı atmıcaz. Çünkü atarsan belki seni kolay lokma olarak görür ve seninle eğlenip sonra bir kenara atar. O pislik sugar mı ne isimli hesapla birlikte ilk mesajına bakıp dalga bile geçerler belki.''

''Yeşilçam filmleri gibi konuştun Jimin-shi ama galiba ne demek istediğini anladım.'' 

''O zaman yarın telefonunu bana veriyorsun. Senin akşam oldu mu mala bağlayıp mesaj atma riskin oldukça yüksek. Ben telefonunu alırsam böyle bir durum ortadan kalkmış olur.''

''Ben telefonumsuz yaşayamam Jimin-shi ama akşam psikopata bağladığım doğru olduğu için telefonu sana vericem galiba.''

''O zaman ne diyeyim şimdi o yakışıklı sanat öğrencisi düşünsün Jeon Jungkook!''

''Aynen şimdi o kelebek düşünsün Jimin-shii!''

░▒▓█ Hi! █▓▒░

Sizce kim ilk mesajı atıcak?

Little Sweat Butterflies | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin