Előző rész tartalmából: szerelem,bántalmazás,Kíra szomrúsága,"pizsiparty"
Vanda szemszöge:
Na hát hol is kezdjem? Megjött értem Bence és majd kiesett a szeme úgy nézett rám. Mondom Mi van már? De persze nem azzal a bunkó kérdezéssel, hanem azzal a kis humorossal. Viszont nekem is az volt hogy uram isten mikor Bencét megláttam. Elindultunk és bekapcsolta a kedvenc zeném és gondoltam, hogy Kíra elmondta neki. Elkezdtem énekelni és emberek szerint nekem nagyon szép hangom van, Bence azt mondta ,hogy Wao, de jó a hangod.Nagyon örültem, hogy tetszik neki a hangom. Na oda is értünk és egy puccos étterembe vitt el. Nagyon romantikus volt az egész vacsi,miután megkajáltunk közöltem vele, hogy menjünk ki Kíráékhoz. Elindultunk,közben elmentünk egyik jó haverjáért. Oda is értünk és hát Gergő ittas volt és arra értünk oda,hogy Kírát megüti. Szinte ott nyakon tudtam volna verni mikor megláttam. Szóltam Kírának, hogy gyere mert féltelek! Átmentünk Bencéékhez és ott is aludtunk. Nagyon féltettem Kírát,hogy esetleg ne tévedjen be hozzá az éjszaka folyamán Gergő. Nem mentem haza pizsamáért,de szóltam anyuéknak, hogy Kíráéknál alszok. Persze, hazudtam. Elmentem fürdeni és Bence bejött hozzám egy hosszú pólóval, hogy legyen ez a pizsim. Egyértelműen elfogadtam,mivel ő a barátom. Még a tusolóba is bejött, én meg ez a huha mi lesz itt. De nem történt semmi olyan csak csókolóztunk. Nagyon jól csókol! Fürdés után Kírával kicsit beszélgettünk,de közben vacsiztunk is. Nagyon örültem,hogy ilyen jól elbeszélgettünk. Odajött hozzánk Bence is társalogni. Vacsi után elmentünk aludni,mert fáradt voltam, de nagyon keveset aludtam,mert aggódtam Kíráért. Másnap reggel felöltöztem és Bencével kimentünk kajálni,mert mind a ketten rohadt éhesek voltunk. Kijött a haverja is akinek a nevét sajnos még mindig nem tudom. Kajálás közben beszélgettünk,hogy jól aludtunk-e, meg hogy Gergő kijózanodott-e. Na igen kijött Kíra a szobából,kijött Gergő is megijedtem, hogy mi lesz itt. De nem történt semmi olyan csak Kíra a szerencsétlenségével neki ment Gergőnek. Kíra után ment Gergő és nem tudom, hogy mi történt, de remélem Gergővel megbeszélték a dolgokat. Bementem a másik fürdőbe sminkelni meg megcsinálni a hajamat, majd kifutottam Kíra után sétálni. Kimentek a fiúk a pályára, mi pedig elmentünk a tóig sétálni,majd visszamentünk a fiúkhoz. Gergő odafutott Kírához és megcsókolta, én pedig Bencéhez futottam. Elmondta Gergő, hogy megbeszélték a dolgokat és minden rendben van ahogyan reméltem. Focizgattunk és Kírával neki álltunk tiktokozni és hát volt egy segg kitolós rész ahol a fiúk odajöttek. Hát az a rész nekünk nagyon gáz emlék lesz. Utána hazamentünk..
YOU ARE READING
Tiltott Szerelem
RomanceEz a történet arról szól, hogy mi 4-en a kisfalunk focipályáján üldögéltünk mikor megláttunk 4 helyes srácot felénk jönni. Mi a hülyeségből szerelmeskedtünk, majd rájöttünk hogy mi tényleg szeretjük őket. 2020.05.28. #29 in Poén 2020.05.30. #25 in P...