6

17 0 0
                                    

Az előző rész tartalmából: Randi, ott alvás, esti beszélgetés, pálya


Kíra szemszöge: Mint ahogy azt Vanda leírta sikeresen megbeszéltük a dolgokat. Pont láttam hogy jönnek ki és ekkor odafutott hozzám Gergő és megcsókolt. Tehát megtörtént az első csókunk aminek én kibaszottul örültem, és magamban meg ez az úristen ez most a valóság vagy csak álmodom. De aztán persze én is rájöttem hogy valóság. Miután a fiúk elmentek focizni mi elkezdtünk tiktokot csinálni és ha olvastátok Vanda szemszögét akkor tudjátok mi történt. Nagyon gáz volt mert mindkettőnk feje vörös volt a fiúk meg le pacsiztak egymással. Kint voltunk még a pályán beszélgettünk és fociztunk. Megint ott aludtunk Gergőéknél. Este is csak beszélgettünk kint a srácokkal a nappaliban. Aztán olyan hajnal három körül elment mindenki aludni. Úgy aludtunk el hogy Gergő hátulról átölelt. Másnap reggel beszéltük hogy be mehetnénk a városba. Mi Vandával tökre megörültünk mert amúgy is venni akartunk cuccokat. Már bent voltunk egy órája a plázában nagyon jól éreztük magunkat beszélgettünk,vásároltunk,nevettünk,fényképeztünk majd egyszer csak odajött valami hülye r*banc kinézetű csajszi alaposan végigmérte Gergőt és megcsókolta, na igen itt bennem úgy fel ment a pumpa hogy a hajánál fogva rángattam volna el onnan ha nem veszem észre hogy a Gergő nem ellenkezik semmit sőt még vissza is csókolta. Megnéztem mikor jön a következő busz és szóltam a srácoknak hogy tíz perc múlva jön a busz és hogy én elmegyek haza mert nincs kedvem nézni ahogy lenyelik egymást a Gergőék. Mondták hogy jönnek ők is szóltak a Gergőnek de ő konkrétan le sem sz*rta. Én meg így sírva mentem a busz felé majd ki a pályára. Estig ott voltam majd haza mentem. Telefonomon csak a családnak válaszoltam senki másnak. Hajnal kettő körül válaszoltam mindenkinek és olyan négy körül elmentem aludni. Másnap is kint voltam de akkor nem volt szerencsém mert persze hogy ők is jöttek ki aznap. Csak ő látott meg de pont nem érdekelt. Odajött hozzám és elkezdett magyarázkodni hogy őt nem érdekli az a csajszi meg hogy ő csak az egyik exe és ő nem is csókolt neki vissza, elmondtam neki hogy láttam amit láttam és hogy nem érdekel majd otthagytam volna de persze hogy elkapta a kezem. Megint elkezdett magyarázkodni, kirántottam a kezem a keze közül és elfutottam. Elegem volt mindenből és mindenkiből de főleg belőle. Elmentem sétálni és szóltam Vandának hogy itt vannak ha ki akar jönni akkor most. Sétáltam tovább a biciklis úton és csak zenét hallgattam a fejemben pedig válaszra váró kérdések ezrei voltak amiket nem mondtam ki. Egyszer csak meghallottam egy autó hangját, tudtam hogy ők lesznek azok ezért inkább elbújtam, mert nem akartam beszélni vele. Pont indultam volna haza mert azt hittem elmentek na igen csak hittem, viszont ha tudtam volna hogy mi lesz másnap mikor kimegyek akkor kétszer is meggondoltam volna hogy elakarok-e indulni otthonról másfél órával az edzés előtt...

Tiltott SzerelemWhere stories live. Discover now