🎈Konumuz: Aşk or nefret?
Not: Filmden spoiler uyarısı!!!
Pennywise
Sirkte çalışan bir palyaço idin. Güzel kızdın. Hassas biriydin. Kalbin binlerce kez kırılmıştı. Sen ise hayatın zorluklarının verdiği ağırlığı zar zor taşıyarak kırık parçalarını onarıyordun. Çok sevdiğin bir kaç arkadaşın vardı.
O gün yine sahneye çıkmıştın. Gösteri bittiğinde kafana yediğin domates görüşünü engelledi. "Yuh!" Sesleri yankılanırken suratını temizliyordun. Bir an atılan domatesler ve çığrışmalar kesildi. Başını kaldırdın: Kimse yoktu. "N'oluyo?" Diye düşünürken büyük bir gürültü duydun. Garip bir müzik sesi... Başını kaldırdığında herkesin kenarda cesetleri diziliydi. Ortadaki sahnede garipsi bir palyaço vardı. Tuhaf tuhaf dans etmesi seni korkutmuştu. Buna rağmen sahneye doğru yaklaştın. Palyaço sana garip bir gülümseme attı. Elini uzattı. Tam tutacak iken arkada yatan arkadaşlarını gördün. Cesetleri kanlar içinde yerdeydi. Palyaço bakışlarını fark etmiş olacak ki kaşlarını çattı. "Onlar öldü." Demesiyle ağlamaya başladın. Onu çekiştirmeye, yumruklar atmaya başladın. Seni ensenden tutup çekmesi ile sarsıldın. Sana sarılıyordu. "Üzülme, geçti. Ben varım..." Dedi. Geri çekildin. Koşarak uzaklaştın. O bir canavardı. Bir duvarın dibine çöktün. Bacaklarını kendine çektin. Yanına birinin oturduğunu fark ettin. Bu o idi. Saçlarında dolaşan parmaklar boynuna geldiğinde nefesin kesilir gibi oldu. Nefes almak zorlaşıyordu. "Hakkımda böyle düşünmen canımı sıktı."
Bill
Okulda popüler bir kızdın. Bill'i tanıyordun. Kardeşi Georgie'nin başına gelenlerden sonra üzülüp okulun köşelerinde ağladığını biliyordun. O seni tanımıyordu. Hiç görmediğine iddiaya bile girerdin.
Saçlarını geriye attın. Çıkış zili çalmıştı. Çöp kovalarının yanından geçerken Bowers çetesinin Bill ile dalga geçtiğini -kekeme olması ile- gördün. Sinir olmuştun çünkü Bill daha geçen gün Georgie'nin ölümü ile yıkılmıştı. Oraya gittin. Bowers'ın suratına yumruğunu geçirdiğinde sana şaşkınlık ile bakan Losers'ı gördün. "Bir daha *Bill'e döndün* ona bulaşma." Bowers'ı yerden kaldıran Patrick ve Belch'in şaşkınlık dolu bakışlarını es geçtin. Tam gidecekken Bowers'ın sesini duydun. "Bunu ödeyeceksin (Y/N)!" Dil çıkarıp gittin. Sana hayranlık ile bakan Bill'i fark bile etmemiştin. Sanırım Bill'in kalbinde bir kıpırdanmalar var...
(Georgie küçük.)
Beverly
Arkadaşının elindeki notu alıp kızlar tuvaletine atması ile sinirle ona baktın. O ise intikamını alıyordu.
Olay şuydu; Sen, arkadaşının hoşlandığı kıza onun adına mektup yazmıştın. Arkadaşın her ne kadar istemese bile. Tabii, sonra o kızla çıkmıştı. Senden intikam alıyordu şimdi de. "Bak, Bev de senden hoşlanacak hem..." Gözlerini devirdin ve stres ile ellerinle oynadın. Beverly'den hoşlanıyordun. Ama ona yazdığın saçma sapan bir not ile ile aşkını itiraf etmek istemiyordun.
Tuvaletten önce Greta ve çetesi çıktı. Yerdeki kağıdı fark etmemişlerdi. Ardından Beverly çıktı. Sen ve arkadaşın kapının biraz ötesinde onu izliyordunuz. Notu okuyup başını kaldırdığında utanıp kaçmıştın. O ise arkadaşın ile konuşmaya başladı. Stres ile olan biteni izliyordun. Sonra arkadaşın gitti. Beverly sana bakıp tebessüm etti ve yanına oturmanı işaret etti. Yanına oturup başını eğmiştin. Utanıyordun çünkü romantizm hakkında pek bir fikrin yoktu. Beverly'nin sana baktığını hissettin. Başını kaldırmadan "Özür dilerim." Dedin. "Aptal bir nottan farkı yoktu." Diye ekledin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈𝐭 | 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬
Fanfic↬ Wattpad'daki ilk ve tek "It Tepki" kitabıdır. ↬ (Ç)alınamaz. ↬ Sadece eğlence amaçlı yazılmıştır. Başında [✓] olan bölümleri okumanızı tavsiye ederim. Diğer bölümler düzenlenmektedir ve saçmalık içerir. ↬ Eski bir kitap olduğu için mantık aram...