⚠ Filmden spoiler içerebilir!!Pennywise: Gecenin bir yarısı sokaklar senin ayak seslerin ile yankılanıyordu. Hava yağmurluydu. Bastığın su birikintileri üstünü ıslatıyordu. Sense bunu umursamadan koşuyordun çünkü peşinde seni öldürecek bir katil vardı (Jeff dermişim mxndn ciddiyet gitti) Bir anda yere kapaklandın. Taşa takılmıştın. Katil, elindeki bıçakla üstüne doğru yürüyordu. Sonra gözleri senin arkandaki bir noktaya takıldı. Çığlıklar atarak kaçmaya başlayınca şaşırdın. Arkanı döndüğünde sana sırıtan bir palyaço gördün. Elini uzattı "Sadece arkadaş olmak istiyorum, seninle."
Bill: Yağmur yağıyordu (Yine kddk). Sokakta sakin bir şekilde yürürken karşına sarı yağmurluklu, kanalizasyona doğru uzanmış bir çocuk gördün. Yaşı küçük görünüyordu. Göz ucuyla neye baktığına baktın...Palyaço... üstelik hiç de iyi bakmıyordu. Koştun ve çocuğu ordan uzaklaştırdın. İkinizde nefes nefeseydiniz. Çocuk sana teşekkür ederken ondan daha büyük [yakışıklı] bir çocuk geldi. "G-georgie ner-nerdeydin? Se-seni çok merak et-ettik." Georgie ona olayı anlattı. İkiside sana teşekkür ettiler. Yalnız, çocuk öyle bir bakıyordu ki çaktırmadan. Bir gün yine karşılaşmıştınız. Bir kafede (tesadüfün böylesi :D). Sana orda çıkma teklifi etti.
(Georgie'yi yukardaki hikayeden "Arkadaş" olarak değerlendirin. Artık yazmaya üşendim kdkd)
Beverly: (Artık kısa yazacağım) Ona zorbalık edilirken görmüştün. Gidip onu kurtardın ve BFF oldunuz.
Richie: Street Fighter (ya da her neyse işte) oynarken görmüştü seni. Birlikte oynadınız. Sonraki her gün birlikte oynayınca artık ikinizde ısınmaya başlamıştınız birbirinize. Sana çıkma teklifi edince reddedemedin.
Eddie: Titiz biriydin. Marketten (filmde Eds'in gittiğinden) ıslak mendil ve kolonya (malum coronadan önce bol bol almak gerek dndn) almaya gitmiştin. Orada beklerken başka bir çocuk daha gelmişti. Çocuk kısa, sevimli bir şey. Onun sana gizliden baktığını gördün. Satıcı adam geldiğinde paranın yetmediğini söyledi. O anda çocuk "Benden olsun." Dedi. Ordan çıkınca teşekkür ettin, tanıştın fln. Sonraki günde karşılaştınız. Üçüncü gün çıkmaya başlamıştınız bile.
Stanley: Otobüs durağında bekliyordun. Otobüs geldi. Ama o da ne? Akbilin yetmedi! Tabii bizim Stan sana yardumcı oldu. Konuştunuz, tanıştınız. Arkadaş oldunuz.
Mike: Onu Henry ile kavga ederken görmüştün. Gidip Henry'nin karnına yumruğu geçirdin. Henry gitti. Mike sana teşekkür etti. Tanıştınız. Sonra da arkadaş oldunuz.
Ben: Kütüphanede kitaplara ulaşmaya çalışan birini gördün (bizim Ben işte). Boyu yetişmiyordu. Gittin ona kitabı uzattın. Sana teşekkür etti. Sen gittin ama bilmiyordun, Ben'in kalbinde kıpırdanmalar olduğunu...
Henry: Sen yolda yürürken karşına bir çete çıktı (Henry değil, sakin). Sana zorbalık fln yapmaya çalıştılar. Ordan bizim Henry çıktı. Çocuğa yumruğu geçirdi. Çocuk karnını tutarak gitti. Sonuç: Bizim Henry'nin çetesine katıldın.
Kısa yazacağım diyip destan yazmam peki mdmdmffkkfkc
Nys, beğendiysen şu alttaki yıldıza tıkla. Kanalıma abone ol- nddmfmmf
İstek alıyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈𝐭 | 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬
Fanfiction↬ Wattpad'daki ilk ve tek "It Tepki" kitabıdır. ↬ (Ç)alınamaz. ↬ Sadece eğlence amaçlı yazılmıştır. Başında [✓] olan bölümleri okumanızı tavsiye ederim. Diğer bölümler düzenlenmektedir ve saçmalık içerir. ↬ Eski bir kitap olduğu için mantık aram...