-1-/taciz

16 4 0
                                    

Y/N'den

Okuduğum Fransızca dili ve edebiyatı kitabımı yanımdaki beyaz minik komidinin üzerine bıraktım ve elimdeki açık mavi tüylü yastığıma iyice sarıldım.

Yaz ayının ortalarındaydık ve bugüm hava gerçekten çok güzeldi,dışarı çıkıp evimize yakın olan Paris köprüsüne gitmek ve hava almak istiyordum.Hazır kimseler yokken kafa dinleyebilirdim.

Sıkkın bir nefes verip ayağa kalkmış,pembe terliklerimi ayağıma geçirip karşımdaki aynada kendimi incelemiştim.

Açık kahve kısa saçlarımın su dalgası hoşuma gitmiş elime minik bir tutamını alıp oynamaya başlamıştım.

yanımdaki çekmeceden lens solüsyonumu çıkarıp kabına damlatmış ve yavaşça lensleri gözümden çıkarıp kutusuna kaldırmıştım.Ağrıyan gözlerimi hiçe sayarak banyodan çıkmış ve altındaki eteğimi düzeltip telefonumu cebime atmış evden çıkmıştım.

Kulağıma taktığım kulaklığımın sesini sonuna kadar açmış ve yavaş adımlarla park'a girmiştim Hafif esen rüzgar kulaklıklarımın içinde kulağıma doluşuyor,güzel bir his veriyordu.

Yazın ortasında olmamız ve fransa'nın aşırı sıcak olmasından dolayı dışarısı sinek avlıyordu bir kişi bile yoktu Ya da bence yoktu.

Karşımdaki banka geçen adamı takmadan telefona bakıyor ayağıma yeni giydiğim ayakkabılarımın fotoğrafını çekiyorken duyduğum ses ile irkilmiş kafamı kaldırmıştım

"Selam güzellik"

Az önce banka oturan adamın sesiyle ona bakmış ve tıslayıp ayağa kalkmıştım,sapık olduğu belliydi ve şuan bunu çekemezdim.

Kalktığım gibi yavaş adımlarla yanıma gelmiş bedenini bedenime yaklaştırmıştı Benim yaşlarımda olduğu çok belliydi.

İğrendim şahsen,bunun gibi deliksizlerle aynı yaşıtta ve aynı dönemde yaşadığıma~

Elini yanağıma koyduğunda olduğum yerde donakalmış ayaklarım resmen yere yapışmış kalmıştım.

"Evime gelde seni bir güzel seveyim~"

Elleri yanaklarımdan aşağılara iniyorken seslice yutkunmuş kendimi ağlamamak için zor tutuyordum.

Belimde hissettiğim acı ile gözlerimi kapatmışken kulağıma eğilmiş korku dolu cümleleri fısıldamıştı;

"Sesini çıkartırsan,seni gebertirim"

Ağzımdan kaçan hıçkırığı tutmam ile bedenimi hızla tutup yürümeye başlamış karşımızdaki ortak tuvalete girmiş bedenimi hızla yeni silinmiş yere fırlatmıştı.

"Uh!görünüşün bile kaldırmaya yetiyor,seninle çok eğleneceğiz!"

.

.Arkadaşlar bölüm çok kısa oldu galiba yeni bölümü haftaya veya yarına atarım.


siktirolupgidiombbㅋㅋ

benden ne istiyorsun?¿ | Kim TaeHyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin