După ore, ies din liceu, și merg pentru o scurta plimbare, adică ce pot face altceva?.
~Ma așez pe o banca dintr un mic parc, și ascult veselia inocentilor copii, nu, nu va faceți griji, nu sunt vreo pedofila sau ceva.
-Salut Christ!
Și simt o mână calda pe umărul meu. O vad pe ea, Emma, sincer ma bucur sa ii vad zâmbetul acela mic din nou
-Salut, hai i-a loc!
-Mersi.
-Ce te aduce pe aici, Emma?
-Pai te am văzut și instinctul m-a adus aici
-Hehe, ma bucur.
-Dar întrebarea adevărată, ce te aduce pe tine aici?
-Îmi place sa admir natura, copii și altele.
~La un moment dat, ii simt capul cum se lasă pe umărul meu, incalzindu ma dar observând ca își face cocul din ce în ce mai ciufulit.. Îi stă destul de bine. Nu știu ce se întâmplă cu mine, dar ma simt toată leoarca, chiar dacă nu ploua sau ceva. Cred ca..Înroșesc?
Nu, nu are cum, e o fată. Sunt și logodita și toate cele.. Dar e asa frumoasa.. Stai, abia am cunosto, nici nu o cunosc.. Ce se întâmplă cu mine?!
-Cerul e asa frumos..
Și o observ cum se uita la ochii mei, aș fi vrut sa ma ascund deoarece sunt sigura ca ma vede toată roșie.
-Ce frumos îți stralucesc ochii.. Albastrii ca marea..
I-aș fi zis sa înceteze, dar nici nu pot vorbi..
-Îmi dai numărul tău? Poate ne mai vedem..
-D-.. Da, sigur este 07********
Sper sa nu și dea seama ca tremur.. Nu vreau sa creadă ca îmi plac fetele sau ceva, ar fi ciudat..
-Vii la o petrecere diseară? Vară'mea face una de la 11.
-Ce? În niciun caz! Părinții mei nu ma lasă afara nici pana la 8 seara!
-Haide, va fii distractiv.
Nu puteam sa zic nu.. Simt ca oriunde m-ar duce ea sunt în siguranță. Simt ca ea ma poate îndruma și ca ma poate completa.. Dar astea sunt prostii nu? Abia am cunoscut-o..
-Ok, vin!
-Vezi, asa te vreau, scrie mi in mesaj mai încolo adresa ta, pa!
Și îmi da un sărut pe frunte. Cred ca visez.. Nu, cred ca voi lesina. Simt ca ma topesc.. Dar chiar nu mi dau seama în ce ma bag?! Părinții ma vor arunca în strada.. dar totuși..
CITEȘTI
They say "That's not love"
RomanceChrist este o fata obișnuită care provine dintr-o familie foarte religioasa și urmează sa se căsătorească cu barbatul visurilor ei, sau cel puțin asa credea ea..