Bölüm 1

1.7K 59 46
                                    

Gece midir insanı hüzünlendiren, yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen?

Nisa

'' Nisa! Buradayız.''

Gizem'in sesiyle başımı sesin geldiği yöne çevirdim herkes Cafe'nin önünde beni bekliyordu, arabama arkadan çarpmışlardı eh tabii geç kalmıştım bende haliyle.

'' Neredesin kızım ya, yarım saattir bekliyoruz. ''

Beko hemen söylenmeye başlamıştı.

'' Of ne yapayım ya, arabaya arkadan çarptılar tutanak filan derken geciktim işte. ''

'' Nasıl? Kim çarptı? Bir şeyin yok değil mi? ''

'' Cemo yavaş ya, iyiyim merak etme.''

Klasik cemal, her zaman benim için çok endişelenir.

'' Kimmiş be benim kuzucuğuma çarpacak gidip dövelim mi? ''

Evrim'in dediğine kıkırdadım cidden yapar mı yapardı, bekoları toplar çocukları dövmeye giderdi hepsinde o potansiyel var.

'' Öf neyse boşverin hadi içeri girelim.''

Hep birlikte içeri girip kahvelerimizi söyledik ve bir masaya oturduk.
Bugün pazardı ve akşam yaklaşıyordu yarın okul olduğu için mutsuzdum mimarlık okuyorum ve mimarlığı seviyorum da ama okulu sevmiyorum.
Yaklaşık bir saat sohbet ettikten sonra kalkıp eve döndük. Eve döner dönmez pijamalarımı giyip Instagram'a filan bakmaya başladım sonra sıkılıp telefonu kapattım. Ben kapatır kapatmaz telefonum çalmaya başladı baktım can arıyordu.

'' Alo efendim can.''

''Nisa ben çok kötüyüm.''

'' Ne oldu neyin var! ''

'' Başım çatlıyor, kıpırdayacak halim yok, Nisa hiç iyi hissetmiyorum. ''

'' Tamam ben hemen geliyorum bir bakayım olmadı hastaneye gideriz merak etme beş dakikaya oradayım. ''

'' Nisa çok sağol, iyi ki varsın. ''

'' Önemli değil Can, tabii ki geleceğim kaç yıllık arkadaşız. Neyse senin şimdi boğazın filan da ağrıyordur konuşma sen ben geliyorum hemen. Görüşürüz. ''
Hemen üstüme birşeyler giyinip odamdan çıktım. Of Can yine ne delilikler yaptı da hasta oldu acaba. Ay inşallah önemli birşey değildir.

'' Kızım nereye bu saatte apar topar? ''

'' Anne cemalcan hastalanmış ona gidiyorum çok kötü geliyordu sesi. ''

'' Tamam kızım git tabii ay çok kötüyse hastaneye götürseydiniz çocuğumu. ''

Annem Can'ı çok sever yani herkesi o yüzden gitmeme filan da hep izin veriyor.

'' Ciddiyse götürürüm ben anne. Hadi bay bay. ''

Deyip çıktım zaten beş dakikalık mesafeydi arabaya binip gittim ayağa kalkmasın diye direkt anahtarla girdim yani acil bir durum olur diye anahtarı vardı evinin.

Cemal

Nisa'yı aradıktan on dakika sonra kilit açılma sesini duyup ayağa kalktım.

'' Ya niye ayağa kalkıyorsun Can ben ayağa kalkma diye anahtarla giriyorum yat hadi. ''

'' Tamam ya yattım. ''

Yanıma gelip ateşime baktı.

'' Cemal sen yanıyorsun, of ne ara hasta oldun dünki yağmurda dışarı çıktın değil mi? ''

SENSİZ ~cemnis~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin