Nisa
'' Hayır nisa, senden bahsediyorum. ''
Birkaç saniye birbirimize baktık o sırada Barış araya girdi.
'' Birbirinize bakmanız bittiyse okula gideceğiz. ''
Nedense sesi sinirli çıkmıştı neyse takmadım ama cemal iyi miydi ki?
'' Cemal sen okula gelebilecek misin? ''
'' Nisa zatüre filan olmadım üşüttüm sadece, geleceğim. ''
'' Öf tamam be, iyilikte yaramıyor. ''
Deyip kalktım sonra okula gittik, dersler bitince okuldan çıktık.
'' Ee nereye gidelim?''
Barış'ın sorusuna cevap verdim.
''Ben eve gideceğim ya, yorgunum. ''
'' İyi o zaman bizde eve gidelim. ''
Herkes eve gitmeye karar vermişti ben de gidip yatağa uzandım cemali düşünüyordum ona karşı ne hissediyorum aşık mıyım ona emin değilim neyse bunları düşünmeyeyim.
Yemek yiyip yattım sabah okula gitmek için Evo'yla buluştuk ve beraber yürüyerek gittik. Okul bahçesine girerken Can'la Aycan'ın sarıldığını gördüm. O an kendimi berbat hissettim, gözlerim doldu.'' B-ben tuvalete gidiyorum. ''
Deyip gittim ve gözlerimden bir iki damla yaş aktı. Evrim de peşimden geliyordu. Sırf bir kızla sarıldığı için değil Aycan'la sarıldığı için kızdım Aycan her zaman benimle uğraşırdı nefret ediyorum ondan. Ben de kendi kendime ona aşık mıyım filan diyorum meğer herkese böyle davranıyormuş neyse artık bir önemi kalmadı.
Tuvaletten çıktığımda Evrim kapıda bekliyordu.'' Sende mi gördün? ''
Dedi bende kafamı salladım.
'' Bir kızla sarılmasına değil Aycan'la sarılmasına kızıyorum. O kızın benimle sürekli uğraştığını en iyi o biliyor Evrim. ''
'' Biliyorum kuzum ama sen sanki biraz fazla ciddiye alıyorsun bu durumu. Nisam sana birşey soracağım ama kızma tamam mı?''
''Sor.''
''Nisa sen... Can' dan hoşlanıyor olabilir misin? ''
'' Ne?... Ben hayır sadece... Kızdım. ''
'' Sadece bu olayla ilgili değil, ben öyle hissettim. ''
'' Evrim bu konuyu sonra konuşsak. ''
'' Tamam kuzum, hadi sınıfa gidelim. ''
Evrimle sınıfa girdiğimizde Berk de sınıftaydı. Of bu çocuk hiç peşimden ayrılmıyor. Hiç çekemem şimdi onu.
Dersten çıkınca Berk benle konuşmasın diye koşarak okulun Cafe'sine gittik. Bizimkiler de orada olduğundan onların yanına oturduk. Oysa ben Cemal'in yüzünü görmek istemiyorum.'' Nisa iyi misin? Moralin bozuk gibi. ''
Bide soruyor ya, niye bu kadar umursadım bilmiyorum o kadar da önemli değil aslında ama çok kızgın hissediyorum.
'' İyiyim. ''
Dedim ifadesizce herkes bana değişik değişik bakıyordu.
'' Kızım ne oldu sana ya? ''
'' Yok bişey dedim ya Berkan. ''
Berkan Evrim'e ne oldu buna bakışı attı Evrim de ben sana sonra anlatırım bakışı attı.
Sonra Aycan girdi Cafe' ye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENSİZ ~cemnis~
FanficSenden uzağa nasıl gidilir, sen olmayan biri nasıl sevilir bilmiyorum. Başka biri ne kadar sever, ne zaman gelir umursamıyorum. Sensiz onca zaman geçti, ben yokluğuna hala alışamıyorum...