Argus Naptın Argus ._.

68 8 80
                                    

(Medyaya böle seyler koyuyim mi wsjsjjsd ister misiniz? :D )

(Sıkilınca bazen kendimi ifsaliyorum da hehehe)

...Lunox Bacı Anlatıyor...

2 saatlik elektrik çekilmesinin ardından Leomord'u bir odaya aldılar.

Barbiel camdan acı acı bakıyordu sahibiSine.

Ama Leomord uyanmiyordu 'Adam 2. kez mi öldü acaba' diye düşünürken içeriye Rafael daldı.FBI gibi girdi maasallah bacımız.

'Uyandı mı?' dedi Leomord'a bakarak,

-Slk görmüyon mu uyuyo orda.

-Heeeeeee

-Bu arada naptınız siz içerde orda çok uzun sürdü?

-Ha elektrik çekerken mi onu mu diyon?

-Evt

-Yoo cok deildi bana 3 saat gibi geldi

-Sorun orda ztn, 2 saatti...

-Haaaa

-Anlat naptın Leomordcuğuma

-Ya ben eeeee.... mmmm... sey y...a... heehehe

-Naptın Lan adama!

-Ya yok ona bi sey yapmadım da ... Biraz sorunlu geçti hhehehe bu sefer healingi yanlıs bastım hehe he hee

\ /
- ● ● Yalan söleme yaninızda Estes
_ vardı o healingi her zmn doru basar. -_-. Ayrıca abdestlidir o iman gücüyle ulti basar yine tutturur.

-Tamam anlatıyorum. Simdi ben güzel güzel yapmam gerekenleri yapmaya çalışiyordum. Elektrik alımi + müq ameliyatımın sonuna gelmiştim.

-eeeeeee

-Dur be anlatiyorm! -_-

-😒

-Sonra içeriye bir anda 'AZDIM ULAAAĞNNN RAFAEL GEĹ BURAYA!' duye bağırarak Argus böcüğüm geldi cnm ciğerim*.
Ben onna durmasıni soyledimm, yapma ameliyattayım bak elektrik çarpar dedim... ama dinlemedi...
En sonunda da olanlar oldu, elektrik çarptı. Tabi bunlar olunca Argus manyak herif iyice manyadı ve Mart ayında manitasız kalan yavru köpekler gibi tuttu kaslı kollarıyla aldı beni kucağana tabi ben de sonra dayanamayıp 'GAÇÇIR BENİ ARGUUUEEESSS' dedim. O da 'OLUUEERRRR' diye bağırdı ve kutsal kanatlarıyla beni Gaćırdı.

-LAN ADAM MASADA KALDI ! LEOMOOORRRDDD

-Bağırma adamin kulaģınin dibinde dur bi dinle beni! Işte ondan sonra da Estes'e kaldı her şey o da benden daha becerikli healing konusunda o basarıli bi sekilde halletti her seyi. Bu kadar ._.

-Bi sey daha olmuş -_- SÖYLE

-Nası anliyon ya of

-°_° anlat

-Neyse devam ediyorm, bu sesleri duyan Barbiel de daldı uçeriye manyak at. Sonra bu buraları fln biraz dağıttı sahibiSine bakmaya başladı. Bu kadar evet :)

Leomord ve Efkarlı Hayatı(MLBB zamanı 2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin