Ruggero artık 12 yaşındaydı 4 yıldır küçük kızı düşünüyordu. Onu birdaha görmemişti. yine küçük kızın gülümsemesini görürken rüyasında bir anda annesini gördü. Gözlerini açtığında, yatağından fırlayıp annesinin odasına koşturdu. Bu kadar acele etmesinin nedeni rüyasında annesi ona "annen artık yanında olamasa bile o küçük kız hep senin yanında olacak. Sen hep güçlü duracaksın üzülmeyeceksin.
Canım oğlum seni çok seviyorum elveda"
Dedi ve ruggero'dan uzaklaşmaya başladı. Ruggero gitme anne bırakma beni diyordu ama annesi daha da uzaklaşıyordu ondan. Sonra etraf bembeyaz oldu. Annesinin elbisesi de beyaz oldu. İşte o anda açtı ruggero gözlerini.
Aceleyle koşarken halıya takıldı ve yere düştü.
Alnını yere çok sert bir şekilde vurmuştu ama umurunda değildi.
Biran önce annesini görmek zorundaydı.
Sapasağlam bir şekilde bulmak istiyordu annesini.
Odaya geldiğinde kapı kulpunu tutup aşağı indirecekken düşünmemeye çalıştı ama olmadı.
Ya anneme birşey olduysa diye geçiriyordu içinden. Bu kötü düşüncelerini aklından çıkarmayı denedi ama birtürlü çıkmıyordu.
İçinde kötü bir histe vardı zaten.
Artık emindi annesi iyi değildi.
Kapı kulpunu yavaşça indirdi.
Kafasını kapıdan içeri uzattı.
Sonra bir adım attı.
Annesine doğru ilerledi.
Annesine seslendi ama annesi kalkıp ona oğlum diye sarılmadı bu defa.
Ağlamaya başladı "gitme anne sende bırakma beni."
Gözlerinde biriken yaşlardan dolayı bulanık görürken ambulansı aradı.
Annesinin yanına uzanıp sarıldı.
Sanki anneside ona sarılacakmış gibiydi hâlâ ama bu defa sarılmayacaktı.
Ruggero bu zalim hayatta tek başına kalmıştı.
Annesine sarılıp ağlamaya devam etti.
Akan gözyaşları yanaklarında kuruyup yüzünü germeye başladığında ambulansın sesi duyuldu.
Kapıyı açmak için annesinin yanından kalkıp kapıyı açtı.
İçeri giren sağlık görevlileri odaya girdi. Ruggero içeri girmek istedi ama dışarı çıkardılar.
Sağlık görevlileri odadan ellerinde simsiyah bir poşetle çıktı.
Ruggero o simsiyah poşetin içinde annesi olduğunu elbette biliyordu.Uzun zamandır bölüm gelmiyordu.
Buda kısa oldu ama bundan sonra bekletme yok.Yani umarım bir aksilik olmazsa öyle yapmayı düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatyam
Teen FictionKüçük çocuk küçük kızı ilk bir parkta kocaman ağacın altında elindeki papatyayı saçından geçirerek kulağına sıkıştırdığını görmüştü. O günden beri küçük kızın adı PAPATYAM olarak kalmıştı.