𝚑𝚒 .

8.3K 100 82
                                    

𝚊𝚕𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 , 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚒𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚎𝚜𝚝-

𝚔𝚒𝚍𝚍𝚒𝚗𝚐. 𝚊𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢𝚜-

𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚊 𝚐!𝚙 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 .

"𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝?" 𝚒𝚖 𝚐𝚕𝚊𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 .

𝚐!𝚙 𝚒𝚜 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚙𝚎𝚗𝚒𝚜 . 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚜 𝚒𝚝𝚜 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚊 𝚕𝚎𝚜𝚋𝚒𝚊𝚗 (𝚐𝚡𝚐) 𝚝𝚢𝚙𝚎 𝚘𝚏 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢, 𝚎𝚡𝚌𝚎𝚙𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚊𝚜𝚎 , 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚑𝚊𝚜 𝚊 𝚙𝚎𝚗𝚒𝚜 .

𝚠𝚑𝚘 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚗𝚒𝚜 ? 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚠𝚒𝚕𝚍 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 .

. . .

𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚍𝚊𝚍𝚍𝚢 𝚋𝚒𝚕𝚕𝚒𝚎 , 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚎 𝚌𝚘𝚛𝚛𝚎𝚌𝚝 .

*𝚒𝚗𝚜𝚎𝚛𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒 𝚗𝚘𝚠 𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚊𝚕𝚘𝚝 𝚘𝚏 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚋𝚒𝚕𝚕𝚒𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚊 𝚍𝚒𝚌𝚔*

𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚢 , 𝚊𝚝𝚕𝚎𝚊𝚜𝚝 𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚒𝚌𝚎 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚛𝚗 𝚢𝚘𝚞/𝚕𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚘𝚗𝚎 ☻︎

𝚒 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚊 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚛𝚎𝚖𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚜𝚖𝚞𝚝 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚎𝚛 𝚊𝚙𝚙𝚎𝚊𝚛𝚜.

𝙱𝚞𝚝 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗-

𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚘𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 , 𝚘𝚛 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚎𝚝 𝚏𝚞𝚛𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚣𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜𝚗𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚞𝚙 𝚘𝚏 𝚝𝚎𝚊-

𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚒𝚐𝚗𝚘𝚛𝚎 & 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 . 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚝𝚛𝚢 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚙𝚘𝚛𝚝 𝚖𝚎 𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 , 𝚒𝚝𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊 𝚏𝚊𝚗𝚏𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚛𝚞𝚒𝚗 𝚒𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚎𝚕𝚜𝚎 (ᗒᗣᗕ)՞

𝚗𝚘𝚠 , 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚜𝚎 𝚒𝚏 𝚋𝚒𝚕𝚕𝚒𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚘 𝚂𝙾𝙼𝙴𝙷𝙾𝚆 𝚍𝚒𝚜𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚖𝚢 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚜𝚔 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚍𝚎𝚕𝚎𝚝𝚎 𝚒𝚝 . 𝚒 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 . 𝚒 𝚜𝚎𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜𝚕𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 . 𝚒 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚆𝙰𝚈 𝚝𝚘𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚊𝚜 𝚊 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚗𝚘𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚜𝚒𝚍𝚎𝚛 𝚑𝚘𝚠 𝚜𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚢 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚘𝚠 𝚜𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚙𝚘𝚛𝚝𝚛𝚊𝚢𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 .

𝚋𝚞𝚝 𝚒𝚖 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚜𝚎 𝚏𝚊𝚗𝚏𝚒𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎 .

𝚜𝚎𝚌𝚘𝚗𝚍 , 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚍𝚎𝚝𝚊𝚒𝚕𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝, 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚖𝚊𝚢 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚋𝚎 𝚝𝚛𝚒𝚐𝚐𝚎𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞 .

𝚜𝚘 𝚐𝚘 𝚊𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝙾𝙲𝙳 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 !

𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚋𝚎 𝚊𝚕𝚘𝚝 𝚘𝚏 𝚐𝚛𝚊𝚖𝚖𝚊𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕 (𝚙𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚎 𝚒 𝚜𝚙𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝) 𝚎𝚛𝚛𝚘𝚛𝚜 .

𝚗𝚘𝚛𝚖𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚒 𝚍𝚘𝚗𝚝 𝚌𝚊𝚛𝚎 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚒𝚡 𝚐𝚛𝚊𝚖𝚖𝚊𝚛 𝚎𝚛𝚛𝚘𝚛𝚜 , 𝚋𝚞𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚊𝚗𝚒𝚝𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚒𝚗𝚎 , 𝚒 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚛𝚎𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚜 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎 .

𝚋𝚞𝚝 𝚒 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚜-

This story MAY NOT be copyrighted in ANYWAY, SHAPE, OR FORM. I wrote this book off of pure imagination and inspiration from other billie eilish fanfictions. It may be the same as the other fanfics and it might be not. But once again, are you NOT allowed to copy every detail from MY book word for word and call it your own.

That is serious plagiarism-

Please, just dont do it. ಠ_ಠ

Thank U. ( ˘ ³˘)♥︎

Copyright ©️ || All Rights Reserved.
@YuhMonopolyCardi (𝑀𝑒𝑠𝑠𝑦.𝐾𝑖𝑛𝑔.𝐵𝑖𝑙𝑙𝑖𝑒) ♡ 2020

𝗞𝗶𝗱𝗻𝗮𝗽𝗽𝗲𝗱 (ℬ𝒾𝓁𝓁𝒾ℯ ℰ𝒾𝓁𝒾𝓈𝒽) [𝗖𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘁𝗲𝗱 2020]Where stories live. Discover now