What Do I Do ?

3.7K 121 5
                                    

Yn Pov

My Life Is Over . First I Meet A Guy , Have Sex W/ Him , The #1 Enemy On My List Returns , Then The Man Im Fuckinqq Datinq Is My English Teacher . I Told My Friends , They Probably Think Something Is Wrong W/ Me Now &&' On Top Of That , If My Nate Finds Out He Is Gonna Tell My Mom , &&' If My Mon Finds Out , I'm Dead &&' I Mean Literally Dead . I Hope I Can Keep This A Secret Before My Mom Finds Out , I'm Not Ready For Her To Know Yet . What Have I Got Myself Into .

- PHONE RINGS -

Yn: * Jumps W/ Fear * Shit , That Scared Me .

- ANSWERS PHONE -

Yn: Hello ?

August: Yn , We Have To Talk .

Yn: August , I Knew It Was You , I Was Juss Finna Call You .

August: Oh Yeah ?

Yn: Yeah , We Need To Meet Up Somewhere Private . 

August: Meet Me At Sam's Bar . We Can Talk There .

Yn: Ok . 

- PHONE CALL ENDS

Yn: * Runs Downstairs * Mom ?

Mom: Yes ? * Not Even Payinqq Attention To Yn Cause She's Watchinqq Scandal * Damn He Fine .

Yn: MOM * In Shock Tone * Buuh Can I See The Car To Go Meet Juju Somewhere ?

Mom: Yeah . You Will Be Gettinqq Your Car Next Week .

Yn: Okay &&' Where Are The Keys .

Mom: In My Purse On The Counter .

Yn: * Grabs The Keys &&' Walks Away * Okay Mom I'll Be Back In Like A Hour Or 2 .

- IN THE CAR -

Yn: * Pulls In The Lot * Where's He At .

- 10 Minutes -

August: * Knocks On Window * Yn .

Yn: * Gets Out The Car * Goddamnit August , Don't Sneak Up On Me Like That .

August: Sorry , Buuh Come On .

Yn: W.e * Walks In The Bar &&' Sits At The Table *

August: Well ,

Yn: Look August , Its Weird That My Boyfriend , The One I Gave My Heart To , Is My English Teacher .

August: I Know It Is , But I Don't Wanna End This Relationship Between Us .

Yn: Oh Trust Me , I Don't Wanna End It Either , But We Can't Be Together If Your My Teacher .

August: Yn , I Know Where Your Coming From But ......

Yn: But What August ?

August: I Have Idea .

Yn: What Is It ?

August: We Can't Have Any Type Of Connection In School Buuh Outside Of School We Can .

Yn: Okay . Sounds Good With Me .

August: Yes , I Was Afraid I Was Gonna Lose You , &&&' You Know I Do t Want That To Happen .

Yn: Yes I Know , I would Want It To Happen Either .

August: I Love You Yn Destiny Jones .

Yn: I Love You To August Anthony Alsina .

- THEY BOTH KISSED -


DO YOU THINK NATE WILL FIND OUT ? IF SO WILL HE SNITCH OR KEEP IT A SECRET ?

WHATS GONNA HAPPEN NEXT ?

VOTE / SHARE W/ FRIENDS / COMMENT .

STAY TUNED !!!

Im Inlove With My Teacher ( Yn &&' August Alsina Love Story )Where stories live. Discover now