Lando Norris - Hogy is kezdődött?

145 6 2
                                    




Néha nem úgy sikerülnek a dolgok, mint ahogy te gondolod. Velem is ez történt amikor találkoztam Landoval.

Akkor még fogalmam se volt róla, ki ő. Ismerős volt, de nem tudtam honnan.

Később rájöttem, hogy a legjobb barátnőm, Viv mutatott róla képet. Viv mindig is imádta az autósportokat a bátyjának, Nico Rosbergnek köszönhetően.

A Rosberg-család mindig is úgy kezelt, mintha a harmadik gyerekük lennék.
Nico-t elég gyakran kisérték versenyekre, ahova én is velük tartottam. A megismerkedésünk napja is ilyen nap volt.

~🇬🇧~

2018. július 29.

Meleg, nyári délután volt, a Hungaroring felé tartottunk épp. Igaz, hogy Nico már nem pilótaként, hanem a német RTL szakkommentátoraként, de Vivvel mi ide is elkísértük. Egy farmer rövidnadrág, egy fekete szandál és a kedvenc babarózsaszín ujjatlanomat viseltem.

Éppen a Forma 2 főfutama volt. Mivel Nico-nak el kellett mennie és mi nem tudtunk mit csinálni így elkezdtük nézni a futamot. Pont az utolsó körnél tartottak.

Először a négyes számú versenyautó ért célba. Nem sokkal utána a tizennyolcas és végül harmadikként a huszonegyes számú autó szelte át a célvonalat.

Távolról megnéztük a pódiumceremóniát is. A pilótákon– akik nem lettek dobogósok– látszott a csalódottság. Az egyik pilótával– aki kiesett– Viv jóba is volt.

George Russell. Nagyon rendes volt velünk. Nagyon jól elbeszélgettünk és egy idő után nem látszott rajta annyira a csalódottság. Már akkor azt gondoltam, hogy ők ketten – a német-finn lánnyal összeillenek.

– Viv, én körülnézek - szóltam.

– Ne kísérjünk el? - kérdezett vissza. - Mert szívesen megyünk, igaz George?

–Persze - válaszolt a férfiú is.

– Nem, köszi - tűrtem a hajam a fülem mögé. - Megleszek.

– Rendben, de majd hívd Vivian-t, ha nem találsz valamit és segítünk- mosolygott George.

– Köszönöm- és indultam is körülnézni.

Egy kicsit elbambulhattam, mert csak arra eszméltem fel, hogy egy kemény váll hátulról meglök és térdre esek.

A fiú, amint ezt észrevette rögtön visszafordult.

– Nagyon sajnálom- segített föl. - Jesszus, neked vérzik a lábad - sápadt el.

– Oh, basszus tényleg- szörnyülködtem el, amint ránéztem a lábamra.

– Várj, segítek- szólt, amint észrevette, hogy kicsit nehezen tudok ráállni az egyik lábamra, ami méghozzá nagyon fájt is. - Ezt szerintem meg kéne nézetni.

– Akkor felhívom a barátnőmet, hogy hova jöjjön.

– Majd fönt felhívod.

Ezután elsegített az orvosiig. ahova amint bekopogott szinte rögtön nyitották is az ajtót. A srác eközben beállt elém.

– Szia Lando- köszönt egy bajuszos, negyvenes éveiben járó férfi. - Miben segíthetek?

– Történt egy kis baleset- vakargatta a tarkóját zavartan és ellépett elölem. - Véletlenül fellöktem, ráesett a térdére és most nem tud teljesen ráállni.

– Segítsd fel a vizsgálóasztalra- szólt oda Landonak– mint ahogy az előbb kiderült.

Lando nemes egyszerűséggel felkapott és vitt el az asztalig, ahova ráültetett. A doki oda lépett a térdemhez és megvizsgálta.

– Csak simán egy zúzódás, egy ideig még nehezen tudsz majd ráállni, de semmi komoly. - mondta a bajuszos. -Majd, ha hazaértél jegeld le és ne erőltesd. Lando majd hazakisér.

– Igazán nem szükséges, de azért köszönöm- utasítottam vissza finoman az ajánlatot.

– De, igenis szükség van rá, mert az én hibámból nem tudsz ráállni a lábadra. - erősködött Lando.

– Rendben- fogattam el végül.

~🇬🇧~

Amikor kiértünk az orvosi épületből hirtelen megállt, mire értetlenül néztem rá.

– Még be se mutatkoztam. Lando Norris vagyok- nyújtotta a kezét.

– Linnea Spies- fogadtam el.

– Cuki név- mosolygott.

– Köszönöm. Azt hiszem- nevettem zavartan.

Folytattuk utunkat a boxokon át és végig beszéltük az utat. Olyan sok időt töltöttünk, hogy a forma 1-es időmérőnek is vége lett. Amikor hirtelen megláttam Nicot, és nagyon úgy tünt, hogy ő is minket, mert épp felénk tartott.

– Tudod milyen rég óta keresünk? El se tudtuk képzelni, hogy hol lehetsz- beszélt aggódó hangon és magához ölelt. - Miért nem vetted fel a telefont? És mi történt a lábaddal?

– Véletlenül neki mentem és elesett, de miután felsegítettem, nem bírt a lábára állni ezután pedig felkisértem az orvosiba- szólt közbe Lando.

Eközben kivettem a telefonomat a zsebemből és láttam, hogy a képernyője ripityára van törve és bárhogy próbálom nem kapcsol be.

– Szerintem az esésem közben összetört- mutattam fel a készüléket.

– Veszek egy újat- jelentette ki Lando.

– Nem kell- rázom a fejem. - Majd valahogy megoldom.

– De tényleg kifize...

– Jólvan, elég a romantikázásból - mondta Nico. - Majd megoldjuk, de vissza kell mennünk a szállodába.

– Elkisérlek - szólt Lando.

Elindultunk a pálya kijáratához, ahol egy autó várt minket.

– A húgom már vissza ment George-dzsal - közölte Nico.

– Értem - válaszoltam.

~~~

Ahogy visszaértünk a szállodába megpillantottam Viv-et és George-ot. A lány amint meglátott rohant is oda hozzánk.

- Te nem vagy normális! - szorít magához.- Tudod mennyire aggódtam?

- Az egész az én hibám.- lép elő Lando.- Véletlenül ellöktem.- vakarta zavartan a tarkóját.

- Áhhá- bólogatott lassan Vivian.- Azért remélem utána jól szórakoztatok.- kacsintott.

-Vivian!- stóltam rá teljesen elvörösödve, de ahogy elnéztem Landot ő is eléggé zavarba jött.

-Nekem mennem kell lányok- vakarta zavartan a tarkóját, majd felém fordult.- De ha benne lennél elmehetnénk, mondjuk ma vacsorázni.

- Benne vagyok.- mosolyogtam rá, amivel láthatólag megkönnyebbült.

- 6-kor itt?

-Benne vagyok.

Jelen

Így kezdődött minden Landoval, akivel azóta is boldog kapcsolatban vagyok.

Dec 24, 2019
Az elsõ kettõ történet még régebbi volt, de a kôvetkezõ már mostani lesz🥰

one shotsWhere stories live. Discover now