Čokoládový šašok , ktorý sa už tretí rok snaží získať srdce zmijozelskej kráľovnej . Takto nejak by sa dal opísať začiatok našeho milovaného páru .
Pansy a Blaise je to príbeh , ktorý nikdy neskončí a neprestane nás baviť .
My sa teraz spolu vídame do posledného ročníka v Bradaviciach kde sa naše legendy dali do kopy , tam začína ich dlhá cesta .~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
,, Ja už fakt neviem , Snažím sa o ňu tri roky ." Sťažuje sa Blaise svojmu drahému priateľovi Dracovi .
,, A dnes keď som ju našiel ako sa oblizuje s tým typkom chcel som plakať !" Chytí sa Blaise za srdce a dramatický si odkašle .
,, Tak ja si myslím že ťa Pansy má rada . " Pridá sa do rozhovoru Theo , ktorý vstupuje dnu .
,, Aj ja." Povie neprítomne blonďak stále mysliaci nad svojou brčkavou levicou .
,, Viete čo už má nebaví čakať!" Vyskočil Blaise na nohy .
,, Čo chceš urobiť ?" Pýta sa Theodore.
,, Idem na ňu skočiť ak má odmietne viem že už nemám šancu ."
Povie Blaise a už uteká za ňou .Kiežby Theo vedel že skočiť po Pansy nemyslí náš čokoládový had ako metaforu ale že reálne zalahol Pansy .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Behal som po celom hrade keď som ju konečne našiel vo veľkej sieni stojacu pri stole .
,, Pansy , letím !" Zakričal čokoládový šašok a skočil na hadiu kráľovnú , ťa jeho váhu neudržala a spadli spolu na zem .
,, Čo robíš ?! Si úplne na hlavu , veď si ma moho-" nedokončila pretože ju Blaise pobozkal , jemne a len na chvíľu aby videl jej reakciu .
,,Milujem ťa ale snažím sa o teba už dlho , ak má nemiluješ skončí moje trapenie a povedz mi to ."
Povedal Blaise vážne , Pansy si ho zmerila pohľadom . Po krátkej chvíli keď sa Blaise smutne postavil podal ruku Pansy tá ju prijmula .
Keď ju dvíhal Pansy sa mu zakvačila okolo krku a pobozkala ho , tentokrát vášnivejšie .
Blaise sa medzi bozkami usmial .~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOU ARE READING
Harry Potter jednodielovky
RomanceKrátke príbehy o pároch z Harryho Pottera. Všetky práva postáv vyhradené J.K Rowling