Severus a Lily

259 9 0
                                    

S

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


S

trávil som hodiny pozerania sa do zrkadla .
Potom prišiel Albus a povedal že v zrkadle nie ak ty , ale môj najväčší sen .
Povedal že teba mi to zrkadlo nevráti .
Bola si v ňom ako víla , v bielych dlhých šatách a usmievala si sa vedľa mňa.
Bola si nádherná ostatne ako vždy .
Vlasy ti padali po ramenách , úsmev ti len žiaril .
Oči tvoje oči tie ani slovom nejdú opísať .
Ach Dráha Lily , Milujem ťa a navždy budem

~ Severus

Dopísal som dopis , zotrel slzy a vybral sa na cintorín .

,,A som tu zase Lily už je to pätnásť rokov čo si ma opustila a som tu s mojou tradíciou

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

,,A som tu zase Lily už je to pätnásť rokov čo si ma opustila a som tu s mojou tradíciou . "
Odvetil som s pohladil jej meno na kamenom náhrobku.

Vybral som list z vrecka na mojom čiernom hábite .
Jednim mávnutím prútika a tichým Incendio som nechal pergament spáliť .
Už som len sledoval ako popol odnáša vietor a ako vždy dúfal že ho donesie jej .

,,Milujem ťa Lily , navždy ." Kľakol som si na koleno a na jej časť hrobu vložil 15 lilií .

Vstal som a hneď premiestnil preč.

,,Navždy Severus ."
Započul slabé zašepkanie za ním a vedel že Lily list dostala.

" Započul slabé zašepkanie za ním a vedel že Lily list dostala

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Harry Potter jednodielovkyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu