Ha aku nak cerita kehidupan aku sebagai pembantu di rumah mafia. Perghh mula-mula memang takut gila rasa macam duduk dekat hutan yang gelap sorang-sorang. Gila kau tak takut anak-anak mafia doh bapak lah . Bila dah lama tu aku rasa oke je sebab diorang baik je dengan aku maklum la aku sorang je perempuan muda dalam tu cantik pulak tuh eh terperasan kejap HAHAHAHAHA . Ha mula-mula dia macam ni
"Sayang!!!!! Cepat siap nanti nak tangkap gambar"
Jerit suamiku.
"Kejap la saya nak buat vlog ni"
Balasku.
"Oke kita sambung balik ya guys cerita dia macam ni"
—————————————————
"Kenapa semua buat aku macam ni"Aku berjalan seorang diri sambil menangis dalam keadaan mabuk.
"Apa aku ni teruk sangat ke"
Menangis dan duduk di atas kerusi seorang diri di taman yang gelap.
"Nah , awak oke tak?"
Menghulur tisu kepada ku.
Aku mengambil tisu ditangannya dan menghembus hingus.
"Nah"
Aku memberi semula tisu yang berhingus pada dia.
"Saya penat dengan kehidupan saya ni semua tinggalkan saya mak saya ayah saya sobin jugak"
Aku menangis teresak-esak.
"Diorang pergi mana?"
Tak sempat aku jawab terus aku tertidur atas bahu dia.
—————————————————
Alu tersedar dari tidur aku yang nyenyak sekali.Aku membuka mata dan melihat seorang jejaka tampan berada dihadapan ku atas katil pulak tu.
"AAAA!!!! , apa kau buat kat sini"
Aku menjerit macam orang gila dan melihat badan ku dalam selimut dan terasa lega sebab takde apa-apa jadi.
"Sepatutnya aku yang tanya apa kau buat kat bilik aku ni"
Dengan selamba dia jawab sambil baring.
"Bi-bilik kau"
Melihat seluruh bilik.
"Macam mana aku boleh ada dalam bilik kau"
Tiba-tiba aku teringat
𝙁𝙡𝙖𝙨𝙝𝙗𝙖𝙘𝙠
Aku terjaga dari tidur sambil mamai
"Air-air dahaga nak air"
Aku berjalan sambil tidur terus masuk ke sebuah bilik.
Aku baring atas katil tu dan terus selimut badan aku.
—————————————————
Aku memukul kepala aku."Sorry aku tak sengaja aku sebenarnya"
Tak sempat cakap dia dah potong.
"Aku tak nak dengar dah kau pergi keluar dari bilik aku semak je"
Aku segera keluar dari biliknya.
"Eh-eh dia ni mulut kurang ajar dia ingat dia ni sapa gangster ke ha anak mafia ke suka hati je"
Aku teringat sesuatu. Aku memandang semula gambar didinding mereka yang besar yang aku pandang tadi.
"Tu bukan ke ketua ma-mafia"
Tergagap-gagap aku sebab takut lagi takut bila ada 3 lelaki dalam tu salah sorangnya laki yang aku jumpa tadi.
Aku segera lari kearah pintu yang besar yang tak jauh dari bilik tersebut.
"Kau nak pergi mana?"
Aku terkedu dengar suaru tu dan terasa pasrah aku memusing badan ku kearah dia dan senyum pada dia.
YOU ARE READING
𝙏𝙧𝙞𝙖𝙣𝙜𝙡𝙚 𝙡𝙤𝙫𝙚
RomanceKwon yuna yang dibawa pulang ke rumah mafia semasa mabuk. Namun dia tidak dapat melarikan diri selain menjadi pembantu kepada 3 jejaka tampan yang berada dirumah itu. Jejaka-jejaka tersebut adalah anak kepada ketua mafia di negara tersebut. Kehidupa...