Aku pergi ke bilik tayangan maklum la hospital mewah.
Aku memutarkan video winwin di dalam pendrive itu.
————————————————
𝘼𝙣𝙣𝙮𝙤𝙣𝙜 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖 , 𝙣𝙞 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙖𝙙𝙞𝙠 𝙠𝙚𝙨𝙖𝙮𝙖𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖. 𝙉𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙟𝙖𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙨𝙚𝙙𝙞𝙝 𝙩𝙖𝙪 𝙗𝙞𝙡𝙖 𝙙𝙖𝙝 𝙨𝙚𝙙𝙖𝙧 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙩𝙖𝙠 𝙙𝙚 𝙠𝙖𝙩 𝙨𝙞𝙨𝙞 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞. 𝙒𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙝𝙖𝙧𝙖𝙥 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙘𝙚𝙥𝙖𝙩 𝙨𝙞𝙝𝙖𝙩. 𝙉𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙟𝙖𝙜𝙖 𝙠𝙚𝙨𝙞𝙝𝙖𝙩𝙖𝙣 𝙩𝙖𝙪. 𝙉𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙟𝙖𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙨𝙚𝙙𝙞𝙝-𝙨𝙚𝙙𝙞𝙝 𝙤𝙠𝙚. 𝙒𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙩𝙚𝙧𝙥𝙖𝙠𝙨𝙖 𝙗𝙪𝙖𝙩 𝙨𝙚𝙢𝙪𝙖 𝙣𝙞 𝙨𝙚𝙗𝙖𝙗 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙩𝙖𝙠 𝙣𝙖𝙠 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙨𝙚𝙙𝙞𝙝 𝙠𝙚𝙝𝙞𝙡𝙖𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙢𝙤 𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜. 𝙒𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙩𝙖𝙠 𝙗𝙚𝙧𝙣𝙞𝙖𝙩 𝙣𝙖𝙠 𝙩𝙞𝙣𝙜𝙜𝙖𝙡𝙠𝙖𝙣 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖. 𝙒𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙨𝙖𝙣𝙜𝙖𝙩 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖. 𝙒𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙥𝙚𝙧𝙣𝙖𝙝 𝙨𝙖𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙟𝙖𝙪𝙝 𝙙𝙖𝙧𝙞 𝙠𝙖𝙠𝙖𝙠 𝙩𝙖𝙥𝙞 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙥𝙚𝙣𝙙𝙖𝙢 𝙟𝙚 𝙨𝙚𝙗𝙖𝙗 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙩𝙖𝙪 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙣𝙞 𝙝𝙖𝙣𝙮𝙖 𝙖𝙙𝙞𝙠 𝙗𝙖𝙜𝙞 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙩𝙖𝙠 𝙖𝙥𝙖 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙤𝙠𝙚 𝙟𝙚.𝙒𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙗𝙪𝙖𝙩 𝙨𝙚𝙢𝙪𝙖 𝙣𝙞 𝙨𝙚𝙗𝙖𝙗 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙠𝙖𝙣 𝙨𝙪𝙠𝙖 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙢𝙤 𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜 𝙙𝙖𝙣 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙪 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙣𝙖𝙠 𝙩𝙖𝙪 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙢𝙤 𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜 𝙥𝙪𝙣 𝙨𝙪𝙠𝙖 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙟𝙪𝙜𝙖. 𝙅𝙖𝙙𝙞 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙩𝙖𝙠 𝙨𝙖𝙣𝙜𝙜𝙪𝙥 𝙩𝙚𝙣𝙜𝙤𝙠 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙨𝙚𝙙𝙞𝙝. 𝙆𝙖𝙡𝙖𝙪 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙧𝙞𝙣𝙙𝙪 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙥𝙚𝙜𝙖𝙣𝙜 𝙙𝙖𝙙𝙖 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙨𝙚𝙗𝙖𝙗 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙖𝙙𝙖 𝙙𝙖𝙡𝙖𝙢 𝙩𝙪. 𝙉𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙟𝙖𝙜𝙖 𝙝𝙖𝙩𝙞 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙚𝙡𝙤𝙠-𝙚𝙡𝙤𝙠 𝙩𝙖𝙪. 𝙄𝙣𝙜𝙖𝙩 𝙬𝙖𝙡𝙖𝙪𝙥𝙪𝙣 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙩𝙖𝙠𝙙𝙚 𝙙𝙚𝙥𝙖𝙣 𝙢𝙖𝙩𝙖 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙩𝙖𝙥𝙞 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙨𝙚𝙣𝙩𝙞𝙖𝙨𝙖 𝙙𝙞 𝙝𝙖𝙩𝙞 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖. 𝙄𝙣𝙜𝙖𝙩 𝙩𝙖𝙪 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙨𝙖𝙣𝙜𝙖𝙩 𝙙𝙚𝙠𝙖𝙩 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙠𝙖𝙠𝙖𝙠 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙨𝙚𝙣𝙙𝙞𝙧𝙞. 𝙏𝙚𝙧𝙞𝙢𝙖 𝙠𝙖𝙨𝙞𝙝 𝙨𝙚𝙡𝙖𝙡𝙪 𝙖𝙙𝙖 𝙙𝙚𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙖𝙣𝙜𝙜𝙖𝙥 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙖𝙙𝙞𝙠 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖. 𝙉𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙡𝙖𝙝 𝙠𝙖𝙠𝙖𝙠 𝙥𝙚𝙧𝙩𝙖𝙢𝙖 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣. 𝙔𝙤𝙪 𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙚𝙨𝙩 𝙨𝙞𝙨𝙩𝙚𝙧 𝙚𝙫𝙚𝙧. 𝙒𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙝𝙖𝙧𝙖𝙥 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖 𝙙𝙖𝙣 𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜 𝙗𝙖𝙝𝙖𝙜𝙞𝙖 𝙨𝙚𝙡𝙖𝙡𝙪.𝙒𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣 𝙠𝙚𝙣𝙚 𝙥𝙚𝙜𝙞 𝙣𝙞 𝙟𝙖𝙜𝙖 𝙙𝙞𝙧𝙞 𝙩𝙖𝙪 𝙟𝙖𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙡𝙪𝙥𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞 𝙮𝙚 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖. 𝘼𝙣𝙣𝙮𝙤𝙪𝙣𝙜 𝙮𝙪𝙣𝙖 𝙣𝙤𝙤𝙣𝙖.𝘿𝙖𝙧𝙞 𝙬𝙞𝙣𝙬𝙞𝙣.
————————————————
Aku menangis teresak-esak(author masa tulis ni pun nangis teruk HAHAHA)Jungmo masuk kebilik tayangan dan memelukku.
"Dah jangan nangis dia sentiasa ad dengan kita"
"Tak sangka dia buat macam ni saya sayang sangat dia macam adik sendiri dia selalu ada dengan saya"
Aku menangis teresak-esak.
"Dah sabar sampai bila-bila pun dia tetap adik kita semua"
Seongwu memerhati kami dari kaca pintu. Dia hanya senyum dan pergi.
————————————————-
Seongwu bersendirian di kerusi taman luar hospital."Awak"
Aku menegurnya dan duduk disebelahnya.
"Nah"
Aku memberikan sekuntum bunga yang kecil.
"Mana awak dapat?"
"Tu"
Aku menunjuk pokok yang kecil.
"Hm awak tahu tak ? Orang yang pertama saya jumpa yang bawa saya balik rumah dia yang protect saya yang caring pasal saya orng yang terlalu baik untuk saya awaklah."
Seongwu memandangku.
"Awak baik sangat untuk saya selalu ada untuk saya wlau apa jua , awak lelaki yang paling baik saya pernah jumpa"
Keadaan membuatkan makin sunyi dan terasa sedih.
"Ni surat saya jumpa kat bilik awak ooo awak suka saya ek"
Aku mengeluarkan surat yang aku simpan selama berbulan-bulan.
"Mana awak dapat"
"Heh saya ni kawan anak mafia semua boleh tau"
Kami ketawa.
"Yuna mari balik ke bilik dokter cari awak"
Jungmo menarik tangan ku dan membawa ku.
Seongwu bangun dan pergi.
Aku berjalan dan memusing ke belakang. Aku melepaskan tangan ku yang sedng pegang jungmo dan memeluk seongwu dari belakang.
"Kalau saya tolak tak bermakna saya tak suka tapi sya tau ada orang yang lebih baik untuk awak jadi awak jangan sedih saya sayang awak sebagai sahabat yang baik"
Seongwu menitiskan air mata dan berkata.
"Tak apa saya faham"
Lalu melepaskan pelukan ku dan terus berjalan.
Ogosh aku faham perasaan dia.
YOU ARE READING
𝙏𝙧𝙞𝙖𝙣𝙜𝙡𝙚 𝙡𝙤𝙫𝙚
RomanceKwon yuna yang dibawa pulang ke rumah mafia semasa mabuk. Namun dia tidak dapat melarikan diri selain menjadi pembantu kepada 3 jejaka tampan yang berada dirumah itu. Jejaka-jejaka tersebut adalah anak kepada ketua mafia di negara tersebut. Kehidupa...