5

227 9 0
                                    

Týna se vzbudila a jela hned do nemocnice za Jankem když tam přišla tak zase viděla toho divného doktora "dobrý den,Popelková jak je bratrovi?" Ano zase jsem řekla bratrovi. Zase se na mě díval jak kdybych vyšla právě z cvok hausu nebo co😂. Po asi 10 minutách mi odpověděl "dobrý den paní Popelková vašeho bratra dnes pustíme. Dali jsme mu kapačky a dnes už byl vpohodě a....." Chtěl ještě něco říct ale já jsem ho přerušila i když vím že se to nedělá ale měla jsem takovou radost že jsme si chvíli myslela že mi vyskočil z hlavy mozek 😂 "promiňte že vám skáču do řeči ale to je super moc děkuji" on na mě jen čuměl a pak to dořekl "nic se neděje vím že máte radost ale chtěl jsem říct jestli náhodou nevíte proč nejedl ani nepil a vůbec nespal?" Já jsem se zarazila a pak jsem řekla "no já jsem se s ním pohádala a on to asi vzal až moc k srdci" a teď mě probodl pohledem říkala jsem si "řekla jsem něco blbě?" "Proč na mě čumí?!" "Je to pedo ne?!" A on zase po 10 minutách řekl "aha, už můžete jít za ním jestli chcete?" Já ani nepřemýšlela a výskla jsem "anoo!"  Zase na mě čuměl 😐 "dobře" otevřel dveře já jsem vstoupila a podívala jsem se na toho pedouše a naznačila jsem mu ať zavře. Asi to pochopil a zavřel podívala jsem se na Janka a on na mě.....

Hvězdy nám nepřály♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat