6

232 8 0
                                    

"ehmm...Týnko moc se ti omlouvám ale já tě....." Nedořekl to protože jsem řekla "Janku nic neříkej než si to rozmyslíš.......teda jestli o mě stojíš..." On se na mě usmál a zadíval se mi do očí. Já mu taky úsměv oplatila a topila se v jeho očích... Pak ale Janek přerušil ticho "já o tebe budu stát pořád!" Janek už byl zabalený a šli jsme domů. Jak jsme došli tak jsme se začali líbat a asi si to dál domyslíme......
"Co teď?" Řekl Janek "co co teď?" Řekla jsem "no už se blíží....." Do očí mi vztekly slzy "Můj konec?" Spustil se mi vodopád hořkých slz které nešly zastavit...."no....ano" odpověděl Janek na otázku a obejmul mě..."J...já... nevím"
Nakonec se Týna s Jankem rozhodli že spolu budou do Týniného konce.....
.
Posuneme se na nejhorší den....... Týnin konec....
~~~~~~~~~~
Týna se vzbudila v Jankové náruči a napsala dopis Jankovi:
...
Ahoj Janku
Teď si to asi čteš když už tady nejsem...
Chci ti jen poděkovat že ses o mě staral ty poslední 3 týdny života. Si skvělý kluk a nechci aby si byl smutný že tu už nejsem. Podívej se na nebe a zapomeň... Najdi si prosím nějakou holku která bude hodná zdravá a krásná.... Ještě jednou ti moc děkuji. Nikdy na to nezapomenu.
                          Teď už asi bývalá Týna♡
...
Týna pak dala ještě dopis Jankovi na stůl kde bylo napsané
...
Dnes je ten den,
Ten den kdy tě naposledy uvidím. Tebe toho krásného hodného kluka...
Nikdy na tebe nezapomenu♡
                          Teď už asi bývalá  Týna♡
...
Týna s pláčem odešla do nemocnice.....

Hvězdy nám nepřály♡Kde žijí příběhy. Začni objevovat