Eloi ligt in bed, de deur bel gaat. Eloi doet zijn badjas aan en doet de deur open. 'Heyy Evy, wat kom jij hier doen' vraagt Eloi. Hij laat haar binnen, ze gaat op de bank zitten. 'Wat wil je drinken' vraagt hij. 'Niks' antwoord ze. Eloi gaat naast haar op de bank zitten. 'Waar voor kwam je eigenlijk' vraagt hij, 'ik kwam voor jou, heb je straks zin om iets te doen' vraagt ze. 'Ik heb in de avond de ziggo dome shows gepland staan, je mag wel mee als je wil' zegt hij. Evy knikt, 'ik moet wel zo nog mijn spullen in...' 'ik help' zegt Evy. 'Okey mooi' antwoord Eloi. Ze lopen naar boven Eloi trekt zijn koffer uit de kast en legt die op bed. Evy is de kast al ingedoken opzoek naar kleding voor de show. Eloi heeft ondertussen normale kleren aangetrokken. Als Evy bukt slaat Eloi op haar kont. Ze draait zich om, Eloi lacht ondeugend. Hij trekt haar tegen zich aan en zoent haar. Evy word rood, 'dit heb ik altijd willen doen' zegt hij. Hij zoent Evy heviger, na een tijdje stopt hij. Daarna begint hij weer nu met tong. Even later gaan ze weer verder met de kleren. 'Hoe laat moeten we gaan eigenlijk' vraagt Evy, 'over een uur' antwoord Eloi. Na 10 minuten is alles ingepakt. Ze gaan nog op de bank zitten. Eloi slaat een arm om Evy heen. Ze kijken naar de tv en al snel moeten ze gaan. Eloi slaat op Evy haar been 'kom we gaan'. Evy staat op en trekt de koffer mee, zet die in de auto en gaat zitten. Eloi komt ook zitten en dan rijden ze naar de ziggo dome. Een maal aangekomen bij de ziggo dome lopen ze via de artiesten ingang naar binnen. Eloi loopt naar de kleedkamers en kijkt wie er al zijn. Alleen Niles is er nog maar samen met Julia. Evy is goede vrienden met Julia en loopt naar haar toe. 'Heeyy, leuk dat je er ook bent' zegt Julia. Kom bij ons in de kleedkamer zegt Niles. We zetten alle spullen neer. Eloi en Niles gaan even snel kijken of alles goed staat. Ondertussen zijn Jan en Casper er ook. Ze gaan 3 kleedkamers verder zitten. Evy en Julia praten nog maar dan ineens worden hun ogen bedekt. Het zijn Eloi en Niles, ze gaan bij Evy en Julia op hun schoot zitten. Ze halen hun handen weg voor hun ogen. Evy en Julia kijken elkaar verbaasd aan. Niles zoent Julia en Eloi zoent Evy. Het zoenen is even gestopt maar gaat al snel weer verder dit keer met tong. Eloi trekt even later zijn shirt uit. Evy streelt zijn boven lichaam. Julia haar shirt word ook uitgetrokken, Niles streelt haar bovenlichaam en geeft kusjes in haar nek. Niles trekt ook zijn shirt uit. Eloi doet ondertussen zijn handen onder Evy haar shirt. Evy trekt haar shirt uit en Eloi gaat met zijn hand naar de sluiting van haar BH. Hij klikt hem voorzichtig los en doet hem uit. Bij Niles is de broek al uit gegaan. Hij kijkt Julia vragend aan, ze knikt hij doet haar gulp open en trekt haar broek zachtjes uit. Niles zoent haar weer en maakt ook haar BH los. Eloi heeft Evy haar broek en onderbroek al uitgetrokken en trekt nu ook zijn broek en onderbroek uit. Ze verplaatsen naar de ander bank en Evy gaat liggen. Eloi gaat op haar liggen en kust haar nek en gaat steeds verder naar beneden. Hij streelt haar been en kust de binnen kant van haar benen hij en begint haar te beffen. Even later begint hij. Niles begint ook bij Julia, hij gaat eerst rustig heen en weer. Julia hijgt, Niles buigt naar voor en zoent haar. Hij stopt even en draait haar om. Hij slaat op haar kont en gaat iets sneller/harder. Julia hijgt wat harder. Niles houd haar vast aan haar heupen voor meer grip. Julia word weer opgetild, ze hoort Niles ondeugend lachen. Ze word op het aanrecht gezet, Niles gaat verder waar hij gebleven was. Hij steekt zijn geslachtsdeel in haar kont. 'Auuww' kreunt Julia zacht. Niles steekt hem dieper en dieper. Even later stopt hij. Ondertussen is Evy gaan zitten op Eloi. Ze gaat rustig op en neer. Als ze even naar voor buigt begint Eloi harder te gaan. Evy kreunt zacht maar kreunt al snel harder. Eloi hijgt in haar oor. Hij komt weer rustig overeind zitten hij zoent haar en tilt haar op. Ze gaat gebukt staan met haar handen tegen de bank. Eloi steekt hem er weer in en begint gelijk snel. Hij kreunt en hijgt. Hij gaat nu steeds sneller en kreunt dan ineens heel hard. Eloi knuffelt Evy. Niles gaat nu ook steeds harder en harder. Julia kreunt zacht. Niles hijgt en kreunt ook. Hij gaat nog sneller en sneller. Julia begint harder te kreunen. Ze is gekomen en niet veel later komt Niles ook. Hij zoent haar en Niles tilt haar van het aanrecht af. Ze gaan nu nog snel douchen. Julia kan nu al bijna niet meer lopen en loopt met veel pijn naar de douche. Eloi heeft al gedoucht en trekt zijn kleren weer aan. Als Julia weer uit de douche komt fluisterd ze in Evy haar oor 'ik ga echt trauma's krijgen' Evy moet lachen. Er word op de deur geklopt. Het is Casper, komen jullie bijna we moeten de laatste dingen nog bespreken. Eloi roept ja, Casper loopt weer weg. Niles komt ook uit de douche en doet ook zijn kleren aan. Als hij zijn kleren aan heeft bukt Julia om iets te pakken. Niles slaat hard op haar kont, 'zo nu kan je helemaal niet meer lopen'. 'Doeeii' tot zo zeggen ze als ze naar de rest gaan. Julia en Evy gaan nog op hun instagram en gaan daarna alvast zitten op hun plekken. 'Helpp, ik kan niet meer lopen' zegt Julia, Evy moet lachen en dan gaan ze zitten.