İMKANSIZ BİR AŞK!

23 2 1
                                    

4.BÖLÜM

Zamanı gelmişti. Geriye tek bişey kalıyordu .Neymiydi peki onun gelmesi.

"TUZAKTAN BİR GÜN ÖNCE "

Buldum Jack buldum .Neyi buldun Steven.
Onu çok kötü bir oyuna getiricez . Sadece planımızı doğru bir şekilde gitmesi gerekli ,ormandaki ağaçların üzerine kurtların kanı'nı sürerek ,onu bize çekicez"

Bu dahiyane bir plandi."Steven dostum,sen bir harikasın. "
Stevenı övmeye başladığının ilk dakikası birden gülmeye ve sırıtmaya başlamıştı. "Bırak sırıtmayı da yarın onu yakaladığımızda ,kimsenin bu olayı görmemesi gerek Daniel ve Mark haricinde .Unutma"demiştim.

OLAY ZAMANI

Daniel ve Stevan etrafı kolaçana ederken ben ve Mark 'da onu bekliyorduk.

Sandra'nın ağzından ...

Bu koku da neydi böyle , agaçlarin gövdesine bulaşmiş kurtların kanımıydı. Hemen kokuyu takip ediyordum ki birde ne göreyim .Kahretsin! bu bir oyundu . Geri dönüşüm yoktu artık karşımda tam iki tane sert gözlerle bana bakan kurtlar.
Jack:"Sonunda burdasın ha".
Onun gözlerine baktığım an ,sanki onu bir vampir gibi değildi , başka bir duyguda hissetmiştim. Herkese karşı soğuk olan bir JACK nasıl olurdu da kalbi hızlı atardı ki.

*Jack 'in kulübesi *

Sandra:Bırakın beni hemen, size diyorum duymuyomusunuz beni hee, kime diyorumm bennnnn!!!!

Kimse onun çığlıklarını duyamazdı.

Daniel:Abi bu iş bugün bitsin lütfen!

Aklım bir gelip gidiyordu resmen ,bir yanım o senin umrunda bile değil derken, bir yanım hayır bunu yapamam ondan hoşlanıyorum galiba diyordu.
*Kapı açılma sesi*

Sandra:Yalvaririm bana yardım et sana herşeyi açıklayabilirim ben kimseye zarar vermem.
"Neyi açıklıcaksın ha iki kere seni kendi gözlerimle Forks'un Ormanlikların 'da görüyorum . Neyi he neyiii!Siz vampirleri bu kaçıncı uyarışımız
siz bizleri öldürmek den başka ne işe yarıyorsunuz sanki "
SANDRA:Sen kendini ne sanıyorsun, bu konuşmayi sadece benim adıma yapabilirsin, Seattle'deki vampirler hakkında aynı şeyleri söylemeye hakkin yok anladın mıııı?

Cidden ona aşik olmuştum sanki gözlerine,yüzüne ,benimle konuşurken sesi çok etkileyiciydi. Onu bırakmak istedim ,kaçsın kurtarsın kendini ama onu bulup parçalamak isteyende ben değilmiydim?

KURT KUZUYA AŞIK OLMUŞTU .
KUZU NE KADAR ACİZ SE
KURT DA O KADAR AŞKIN KARŞISINDA ÇARESİZDİ.....💖

~DEVAMI GELECEK~

YORUM VE OY ATMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN💎

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 01, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VAMPİR  Ve KURTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin