Mientras lo masturbaba

679 18 9
                                    

╔═══════❖•ೋ°ೋ•❖══════╗

ᴜɴ ᴇʀɪᴢᴏ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴇɴᴛᴜsɪᴀsᴍᴀᴅᴏ ᴘᴏʀ ᴇsᴛᴀʀ ᴇɴ ᴇʟ ᴄᴏɴᴄɪᴇʀᴛᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴄᴀɴᴛᴀɴᴛᴇ ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴏ, ǫᴜɪᴇɴ ᴀᴅᴍɪʀᴀʙᴀ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴘᴏʀ sᴇʀ ᴀʟɢᴜɪᴇɴ sɪᴍᴘʟᴇ, sɪɴ ᴠᴀɴɪᴅᴀᴅ ʏ ᴘᴏʀ sᴇʀ ᴄᴏɴᴏᴄɪᴅᴏ ᴄᴏᴍᴏ ᴜɴ ғᴀᴍᴏsᴏ ᴀᴍɪsᴛᴏsᴏ, ᴘᴏʀ ɪɴᴠɪᴛᴀʀ ᴇɴ ᴄᴀᴅᴀ ᴄᴏɴᴄɪᴇʀᴛᴏ ᴀ ᴜɴ ғᴀɴ ᴀ sᴜ ʀᴇᴄᴀᴍᴀʀᴀ. ɴᴏ ᴘᴀʀᴀʙᴀ ᴅᴇ ɢʀɪᴛᴀʀ ɴɪ ᴘᴇɴsᴀʀ ᴇɴ ʟᴏ ᴄᴇʀᴄᴀ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʀɪᴀ ᴅᴇ sᴇ ɪᴅᴏʟᴏ.

── Que tal mi gente? -dijo por el micrófono un erizo color verde recibiendo gritos de sus fans-

ᴇʟ ᴀᴅᴍɪʀᴀᴅᴏʀ sᴇɴᴛɪᴀ sᴜ ᴄᴏʀᴀᴢᴏɴ ᴘᴀʟᴘɪᴛᴀʀ ᴄᴏɴ ᴠᴇʟᴏᴄɪᴅᴀᴅ, sᴜ ᴘᴇʀsᴏɴᴀ "ғᴀᴠᴏʀɪᴛᴀ" sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴅᴇʟᴀɴᴛᴇ sᴜʏᴏ sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ᴜɴ ᴘᴀʀ ᴅᴇ ᴍᴇᴛʀᴏs, ᴄᴀsɪ ɴᴀᴅᴀ, ᴛʀᴀᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ʀᴇᴄɪʙɪʀ, ᴘᴏʀ ʟᴏ ᴍᴇɴᴏs, ᴜɴ sᴀʟᴜᴅᴏ ᴏ sᴏɴʀɪsᴀ.

ᴇʟ ᴄᴀɴᴛᴀɴᴛᴇ ᴄᴏᴍᴇɴᴢᴏ ᴀ ʜᴀᴄᴇʀ ʟᴏ sᴜʏᴏ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀɴᴅᴏ sᴜ ᴇsᴘᴇᴄᴛᴀᴄᴜʟᴏ, ᴀᴄᴇʀᴄᴀɴᴅᴏ ᴍɪᴄʀᴏғᴏɴᴏ ᴀ ᴜɴᴏs ᴅᴇ sᴜs ғᴀɴs ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴄᴀɴᴛᴀsᴇɴ ᴄᴏɴ ᴇʟ, ǫᴜᴇ ᴘᴏʀ ᴍᴀʟᴀ sᴜᴇʀᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟ ᴀᴢᴜʟᴀᴅᴏ, ɴᴏ ғᴜᴇ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴅᴇ ᴇsᴏ.

ᴇʟ ᴄᴏɴᴄɪᴇʀᴛᴏ ɪʙᴀ ᴍᴜʏ ʙɪᴇɴ ɴᴏ ᴘᴀʀᴀʙᴀ ᴅᴇ ʟʟᴇɢᴀʀ ɢᴇɴᴛᴇ, ᴛᴀɴᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟ ʟᴜɢᴀʀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ʟʟᴇɴᴏ ᴘᴏʀ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴏ, ᴀ ʟᴏ ᴄᴜᴀʟ ᴇʟ ᴀᴢᴜʟᴀᴅᴏ sᴇ ᴀʟᴇɢʀᴏ ᴅᴇ ᴇsᴛᴀʀ ᴇɴ ᴘʀɪᴍᴇʀᴀ ғɪʟᴀ.

──Canten mas alto! -animando a sus admiradores para que no se detengan-

ᴅᴇ ᴠᴇᴢ ᴇɴ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴛɪʀᴀʙᴀ ᴄᴏsᴀs ᴄᴏᴍᴏ sᴜ ᴄʜᴀǫᴜᴇᴛᴀ ᴏ ʙᴏᴛᴇʟʟᴀs ᴅᴇ ᴀɢᴜᴀ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ɴᴏ ʟᴇs ᴅᴇ ғʀɪᴏ ᴏ sᴇᴅ, ᴘᴜᴇs ʏᴀ ᴘᴀsᴏ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴛᴏᴅᴏs ᴇsᴛᴇɴ sᴀʟᴛᴀɴᴅᴏ ʏ ɢʀɪᴛᴀɴᴅᴏ.

ᴇʟ ᴀᴢᴜʟ sᴇ ᴀᴅᴍɪʀᴀʙᴀ ᴍᴀs ʏ ᴍᴀs ᴄᴏɴ ᴄᴀᴅᴀ ᴀᴄᴛᴏ ᴅᴇ ᴀᴍᴀʙɪʟɪᴅᴀᴅ ǫᴜᴇ ᴍᴏsᴛʀᴀʙᴀ ᴇʟ ᴄᴀɴᴛᴀɴᴛᴇ, ᴘᴜᴇs ʟᴀ ᴍᴀʏᴏʀɪᴀ ᴅᴇ ʟᴏs ғᴀᴍᴏsᴏs ɴᴏ ʟᴇs ɢᴜsᴛᴀʙᴀ ɪɴᴛᴇʀᴀᴄᴛᴜᴀʀ ᴄᴏɴ ǫᴜɪᴇɴᴇs ʟᴏs ᴀᴅᴍɪʀᴀɴ.

(...)

ʏᴀ ᴇʀᴀɴ ʟᴀs 11 ᴅᴇ ʟᴀ ɴᴏᴄʜᴇ ʏ ᴇʟ ᴄᴏɴᴄɪᴇʀᴛᴏ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴀ ᴘᴜɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴀᴄᴀʙᴀʀ, ᴀʟɢᴏ ǫᴜᴇ ᴇɴᴛʀɪsᴛᴇᴄɪᴀ ᴀʟ ᴀᴢᴀʙᴀᴄʜᴇ ᴘᴜᴇs ɴᴏ ᴏʙᴛᴜᴠᴏ ɴᴀᴅᴀ ᴅᴇ ᴇsᴛᴇ.

ɢᴇsᴛᴏ ǫᴜᴇ ᴄᴀᴍʙɪᴏ ᴄᴜᴀɴᴅᴏ ᴇsᴄᴜᴄʜᴏ ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴄᴏʟᴏʀ ᴠᴇʀᴅᴇ ᴇsᴄᴏɢɪᴏ ᴀ ǫᴜɪᴇɴ ᴘᴀsᴀʀɪᴀ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴄᴏɴ ᴇʟ, sɪ, ʟᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴅɪᴄɪᴇɴᴅᴏ ʀᴇғᴇʀᴇɴᴄɪᴀs ᴀ ᴇʟ.

──Hey amigo! -con una sonrisa en su rostro- el azulito, chico, ven aquí

ᴘᴏʀ ᴜɴ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ɴᴏ ʟᴏ ᴘᴜᴅᴏ ᴄʀᴇᴇʀ ǫᴜᴇ sᴇ ʀᴇғᴇʀɪᴀ ᴀ ᴇʟ ʜᴀsᴛᴀ ᴍɪʀᴏ ᴀ ᴛᴏᴅᴏs ʟᴀᴅᴏs ᴘᴀʀᴀ ᴀsᴇɢᴜʀᴀʀsᴇ ʏ ᴍᴏsᴛʀᴀɴᴅᴏ ᴜɴ ɢᴇsᴛᴏ ᴅᴇ ғᴇʟɪᴄɪᴅᴀᴅ.

꧁ 30 Díɑs OTP꧂Donde viven las historias. Descúbrelo ahora