19

124 21 2
                                    

Jungkook's Pov:

Πηγαίντε στο δωμάτιο να ετοιμαστείτε «λέω με βαριά φωνή και βλέπω και τους δυο να σηκώνονται και να τρέχουν προς τις σκάλες»
Με εσάς θα τα πούμε αργότερα. Όταν ετοιμαστούν πείτε τους να έρθουν στο αυτοκίνητο «λέω και τους ρίχνω μια τελευταία ματιά πριν βγω από το σπίτι»

Πηγαίνω στο γκαράζ και ξεκλειδώνω το αυτοκίνητο. Μπαίνω μέσα και ξεφυσάω. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επέλεξαν να παίξουν θάρρος ή αλήθεια με τους υπόλοιπους και το κυριότερο γιατί τους άφησαν να τους ακουμπήσουν. Μόνο εγώ μπορώ να τους ακουμπώ και να αφήνω τα σημάδια μου πάνω τους. Μετά από τόσα χρόνια θα έπρεπε να ξέρουν πως δεν πρέπει να παρακούν τους κανόνες μου.

Περνάω το χέρι μου από τα μαλλιά μου και τα τραβάω προς τα πίσω. Θα τους κάνω να μην ξανά αφήσουν  κανέναν άλλον εκτός από εμένα να τους ακουμπήσει έτσι.

Το άνοιγμα της πόρτας με βγάζει από τις σκέψεις μου και γυρίζω να δω και τους δυο να μπαίνουν στο πίσω κάθισμα.

Jungkookie «λέει γλυκά ο Jin»
Δεν θέλω να ακούσω τίποτα «λέω και ξεροκαταπίνει»

Βάζω μπρος και ξεκινάω. Μόλις φθάσουμε στο καινούργιο μας διαμέρισμα θα τους κάνω να καταλάβουν μια και καλή ότι δεν επιτρέπεται να τους ακουμπάει κανένας άλλος εκτός από εμένα. Χαμογελάω πονηρά στην ιδέα. Θα περάσω πολύ ωραία σήμερα.

KookTaeJinحيث تعيش القصص. اكتشف الآن