Taehyung's Pov:
Taehyungie ξύπνα «ακούω μια γλυκιά φωνή κοντά στο αφτί μου»
Μμ «λέω με κλειστά μάτια»
Είναι έτοιμο το πρωινό σήκω «λέει σιγανά στο αφτί μου και αρχίζει να γλύφει τον λοβό μου»Τυλίγω τα χέρια μου γύρω από την μέση του και απολαμβάνω την γλώσσα του στο αφτί μου.
Έτσι με ξυπνάει κάθε πρωί. Η αλήθεια είναι πως με το που ακούω την γλυκιά φωνούλα του ξυπνάω αλλά κάνω πως κοιμάμαι γιατί θέλω να με ξυπνήσει με αυτόν τον τρόπο.
Ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου και χαμογελάω.
Καλημέρα «λέω με την πρωινή βαριά φωνή μου»
Καλημέρα Taetae «λέει και μου χαμογελάει τόσο γλυκά»Πεθαίνω. Είναι ότι πιο γλυκό υπάρχει. Δεν θέλω να τον αφήσω από την αγκαλιά μου ποτέ.
Του χαμογελάω και πειράζω την μυτούλα του. Γελάει και πιάνει το χέρι μου φέρνοντας το κοντά στο στόμα του. Φιλάει όλα τα δάχτυλα μου και με κοιτάζει με αυτά τα λαμπερά ματάκια.
Σήκω Taehyungie , το πρωινό είναι έτοιμο και δεν θέλω να κρυώσει «λέει παραπονεμένα»
Εντάξει μωρό μου σηκώνομαι «λέω και του φιλάω το κεφαλάκι πριν σηκωθώ από το κρεβάτι με τον Jinnie στην αγκαλιά μου»
Ει, άσε με κάτω «λέει γελώντας και τον αφήνω»Πηγαίνω στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα και όταν βγαίνω τον βλέπω να κάθεται στο κρεβάτι μου.
Πάντα περιμένει να τελειώσω και να κατέβω κάτω πριν πάει να ξυπνήσει τον Kookie.
Τον πλησιάζω και τον φιλάω πριν τον πιάσω από το χέρι και βγούμε από το δωμάτιο μου.
Πήγαινε να ξυπνήσεις τον Kookie «λέω και κατεβαίνω κάτω»
ESTÁS LEYENDO
KookTaeJin
FanficShips: 1)KookTaeJin 2)YoonMin 3)NamSeok 1. Top: Jungkook Bottom: Taehyung & Seokjin 2. Top: Yoongi Bottom: Jimin 3. Top: Namjoon Botttom: Hoseok