1. Bölüm - Doğum Günü Partisi

279 6 0
                                    

Multimedya da Batuhan ve Rüya var. Sarki olarak da Taylor Swift - White Horse dinleyebilirsin. Bu benim ilk hikaye denemem umarim begenirsiniz yalnislarim varsa da simdien özür dilerim. Biraz kisa olmuş olabilir bunun icinde uzgunum. Daha sonraki bolumleri daha uzun yazmaya calisacagim.

"Batuhan sen kaç kişi yazdın listeye? " diye sorarken bir yandan da kendi listeme göz gezdiriyordum. "Şimdilik 7 kişi var sende?" diye sorduğunda hemen cevapladım "ben de 10 kişi yazdım ama hepsinin geleceğinden emin değilim." Ah size ne olduğunu anlatmadım değil mi? Ben Rüya Sancak 17 yaşında bir genç kızım. Ve şimdi yakın bir arkadaşım olan batuhanla beraber diğer arkadaşımız olan beyza'ya yapacağımız süpriz doğum günü partisi icin hazırlık yapiyoruz. Beyza benim kardesim gibidir. Bu yüzden partinin mükemmel olması gerekiyor. Parti icin çınar cafe'de yer ayirtacagiz ama kaç kişi oldugumuz belli olmadigi icin once geleceklerin listesini yapmaya karar verdik. Şimdi de onunla uğraşıyorduk. "Geleceğinden emin olduğumuz kaç kişi var batu? " diye sordugumda listesine birseyler yazdi ve bana döndü "Uğur, Mert, Buse ve Ceyda. Senin?" Ne sadece 4 kişi mi? "Merve, de gelebilir." Ah 5 kişi oldu ne güzel ama. " 10 kisiden sadece 3 kisiye sordum yani 3 kişi kesin Ama digerlerini bilemem." Ah ben kalabalik olsun istiyorum Ama çok az kişi olacagiz sanirim. " Beyza geliyo listeyi sakla" batu'nun seslenmesiyle hemen kagidi cebime soktum. Beyza "Ne o benden gizli is mi yapiyorsunuz? " dediginde ah evt sana parti yapiyoruz bize yardimci ol demek istedim. Ama sadece istedim. " yoo mal misin ne gizli isi senden gizli ne yapabiliriz ki? " diyen batu'ya gülümsedim ve beyza'ya caktirmadan batu'ya göz kırptım.

*******

"Herkes hazir degilmi? " dedigimde herkes evet dedi. Bize doğru kosan batuhan "Geliyo geliyo pastayi hazirlayin" diye bagirdi. Adinin ugur oldugunu ogrendigim meteor arkadaş da hemen mutfaga doğru kostu. Herkes mutfagin oldugu yer gorunmeyecek sekilde siraya gectiginde beyza cafe'ye ilk adimini atmisti bile. "Noluyo burda niye siraya gectiniz? " diyen beyza'ya kimse cevap vermedi. Benim isaret vermemi bekltiyordu herkes. Beyza sorusunu bitirginde herkes bana bakti ve ben isaretimiz olan alkis yapmaya basladim. Ve herkes benim hareketimle beraber sarki soylemeye basladi. "İyiki doğdun beyzaa. İyiki dogdunn beyzaaa.... " biz sarkiyi bitirdigimizde ugur elinde pasta ile arkadan geldi. Biz de sirayi bozduk ve ugur'un gecmesini sagladik. Beyza ise sok olmuş bizi izliyordu.

********

"Ya gercekten çok tesekkur ederim." Diyen beyza'nin koluna ufak bi yumruk attim. "Yeter artik beyza geldiginden beri 46746747 kere. Tesekkur ettin" dedigimde ise o bana vurmustu. "Ahh bu acitti" dedigimde ise sadece guldu. Biz kendi aramizd gulusurken batuhan muzik acmakla ugrsiyordu. Kulagimi dolduran mukemmel taylor sesine karsilik sadece oturdum. Cunku bu hareketli değil dans sarkisiydi. Ah batu ah. Sirf beyza ile dans edicem diye slow arki acti ya. Sanki hareketli sarkida dans edilmiyor. Ben batu ile beyza'nin dansini izlerken omzuma dokunan el ile irkildim. "Sey sadece ikimiz kaldik sanirim" diyen cocuga baktim. "Ah evet sanirim" dedigimde cocugun ismini hâlâ hatirlamamistim. "Ben Ugur bu arada" dediginde bir elini bana doğru uzatti. Karsilik verdim ve tokalastik "Rüya bende" "memnun oldum" "bende memnun oldum" dedim ve hâlâ beraber olan elletimize baktim anlamis olcakki hemen elini cekti "ah özür dilerim" dedi. Ah bu cocuk fala kibar Ama çok tatli ya.

ANILAR ASLA ÖLMEZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin