2. Bölüm

138 6 1
                                    

Elimden geldigince uzun yazmaya calistim. Bu Bölüm benim çok hosuma gitti umarim sizde begenirsiniz. Oy ve vote vermeyi unutmayin. İyi okumalar.

Dün parti bittikten sonra herkes evine dağıldı. Batu Beyza'yi eve birakacagini söyledi ve beni Uğur ile yalniz biraktilar. Bizde saat çok gec olmadigi icin Uğur'la evime kadar yürüdük. Evin önüne geldiğimizde Uğur'a "biraktagin icin tesekkurler" dedigimde mükemmel gülüşünü sergileyerek "önemli değil bana da spor olmuş oldu" dedi. Wowowow "spor yapmayi sever misin ki" dedim cünkü Beyza ve Batu bana sporda eslik etmeyi pek sevmezler. "Bu kaslar neyle oldu saniyon" dediginde daha önce dikkat etmedigim kaslarini inceledim. Giydigi gomlek dar oldugu icin kaslari oldugu gibi meydandaydi. "Hu hu kimse varmi? " gözümün önüne getirdigi eli ile kendime geldim. "Ah. Pardon" dedigimde zor bi sekilde kendime gelmeyi basarmistim. "Sanirim sende sporu seviyorsun" dediğinde" tabi olm bu fizik lens değil" dedim ve kahkaha attim. Bu dedigim onunda kahkahasina Neden olmustu. Allahım gülüşünü yerim Senin. İtiraf ediyorum gercekten mükemmeldi. "Ee madem ikimizde seviyoruz sporu yarin okul cikisi spor salonuna gidelim mi? " wowowow rsmn ckma tklf etti.s.s  "Neden olmasin" dedim ve yanagina ufacicik bi öpücük kondurup eve doğru ilerledim.

*********

Alarmin lanet olasi sesi ile gozlerimi aralarke- aralayamdim cunku gunes gözlerimi taciz ediyordu. Elimle yatagin yanindaki komidinde telefonu ararken gelen pat sesiyle gunese aldirmayip hemen gozumu komidine diktim. Ahh canim telefonum buradasin. Yere dusen sadece bir sarj kablosu, telefonum düştü diye kalpten gidebilirdim. Yasadigim bu ekşın sonrasinda kalkip uyusuk adimlarla banyoya ilerledim. Elimi yüzümü yikadim ve dislerimi fircalayip banyodan ciktim. Annem coktan ise gitmis. Babami ise uzun bi süredir görmüyorum zaten. Kendileri ben 8 yasindayken bizi birakip gitmisti. Ah kimin umrunda annem ve ben böyle daha rahatiz. Yani ben öyle düşünüyorum. Her neyse konu bu değil. Okula gitmek icin hazirlanmaya basladim. Lanet okul formasini giydim ve sacimi düzleştirdim. Fazla göze batmayan hafif bi makyaj yaptiktan sonra spor cantami aldim ve icine spor kiyafetlerimi koydum. Malum bu gün çıkışta Uğur ile spora gidecektik. Ay çok heyecanlandim derdim Ama hiic heyecanlanmadim. Alt tarafi bi spor ne yani. Spor cantami sirtima taktim ve elime bi defter alip asagi indim. Siyah converselerimi giydim ustume fazla kalin olmayan bi ceket alip evden ciktim  kulakliklarimi takıp okula doğru yürümeye basladim.

*********

"Beyzaaağ" "Rüyaaağ" pazartesi gününe bu bagirislar ile baslamak bize İyi gelirdi :D

Dünkü partiden sonra aksam gercekten İyi uyumustum ve pazartesi ile uykum bölündüğü icin bu kucaklasma İyi gelmisti doğrusu. Bize doğru gelen Batu'ya baktim ve kollarimi actim. "Günaydın cadı" diyerek bana sarildiginda sirtina vurdum. "Cadı degilim ben seni göt kafalı" dedigimde ise bana karsi kocaman bi kahkaha atti. Daha sonra ise "Günaydın biricik kankacım" diyerek Beyza'ya sarıldı. Ay kankaliginizi yesinler. İkinizde seviyonuz birbirinizi iste bu neyin kafasi aq. Göz devirerek kafami baska tarafa cevirdigimde bana doğru gelen Uğur'u gördüm. Bu cocuk dunden bugüne daha mi yakisikli oldu?  Off ne diyorum ben ya "Günaydın Rüya" "Günaydın Uğur " mükemmel gülüşü ile yine gamzesi ortaya cikmisti. Buna gamze demek hakaret olur ama çünkü bu bildigin belediye çukuru. "Ee naber? " diye sordugunda anca kendime gelebilmistim. Bu cocukta beni etkileyen birseyler var  Dün tanistim evet Ama bilemiyorum. Gülüşü insanin aklini basindan alacak kadar mükemmeldi. Belki beni ceken de buydu bilmiyorum. "İyi senden? " diyerek gülümsedim. "Bende İyi. Okul cikisi bulusuyoruz değil mi? " "elbette" diyerek spor cantayi gosterdim. Yine belediye çukurunu ortaya cikardi ve kahkaha atti. Sonunda Batu ve Beyza'nin aklina geldik sanirim ki ikiside bize doğru döndü ve ayni anda "Günaydın" dediler. Zilin sesi duyuldu ve hepimiz siniflara doğru ilerlemeye basladik. Benim ik dersim kimya oldugu icin kimya sinifina yoneldim arkamdan gelen Uğur'u bana seslendiginde anlayabilmistim. Onunda ilk dersi kimyaymis beraber sinifa girdik. En arka da bos olan siraya doğru ilerledim. Defterimi siraya koydum. Cantami cikarirken yanima Uğur geldi ve siranin diğer tarafina oturdu. Sinifa Göz gezdirdigimde tek bos yerin benim yanim oldugu icin yanima oturdugunu anladim. Ceketimi asip siraya oturacagim sirada hoca geldi ve oturamadimayakta kaldim ve hocanin oturun demesi üzerine yerime çöktüm.

********

Uğur'un anlatimi;

Nihayet ders bitis zili caldiginda defterlerimi topladim ve cantama yerlestirdim. Gözlerim Rüya'ya ilistiginde uyugugunu gördüm. Uyurken çok tatli görünüyordu melek gibi. Bu halini saatlerce bikmadan izleyebilirdim. Saclarinin dagilmis olmasi bu halini daha da tatlı kılıyordu. Tenefuslerde onu genellikle Beyza ile beraber goruyordum. Beyzanin onu merak edebilecegi aklima geldiginde kendime gelip Rüya'yi uyandirmak icin koluna dokundum. "Rüya?" Kipirdandi Ama hâlâ uyuyordu. "Rüya uyan hadi" tek gözünü aralayip bana baktigina gulmemek icin kendimi zor tuttum. Bu haliyle çok sirin görünüyordu. Nihayet tamamen gozlerini araladi ve bana bakti. "Uğur?"  "Efendim" dedim ve gülümsedim. "Ben ne zaman uyudum?" Dediğinde mükemmel derecede mavi olan gozlerine baktim. "Sanirim dersin ortasinda uyudun. Ama emin degilim uyudugunu zil caldiginda fark ettim." Dedigimde gülümsedi ve bana bakti yüzümü inceler gibi bakiyordu. Bu arada bende onu incelemeye basladim. Okyanuslarin mavisini kiskandiracak derecede mükemmel mavi gozleri vardi. Guldugunde ortaya cikan bi gamzesi yoktu Belki ama gamzesi olan kizlarin gulusunden dah güzel bi gülüsü vardi. Yüzü mükemmeldi kisaca. Biz birbirimizi incelerken zilin sesiyle kendimize geldik. Ne ara bitmisti tenefus?  "Ay Beyza'nin yanina gidemedim" dediğinde ceketini giymeye calisiyordu. Bense hâlâ onu inceliyordum..

********

Zilin calmasi ile beraber butun okul cikisa yoneldi. Bende. Batuhan'in sinifina doğru ilerledim. Son ders Rüya ile ayni sinifta olduklarini soylemisti. Tam kapiyi acacakken kapi aralandi ve Rüya cikti. "Hazir misin?" Diye sordugumda bana gulerek cevap verdi "en spor icin daima hazirim" elimle merdivenleri isaret ettim "onden buyrun"dedigimde kikirdadi ve yürümeye basladi.

Spor salonuna vardigimizda Rüya üzerini değistirmek icin soyunma odasina gitti. Bende cafeye inip ikimize birer çikolata aldim. Geldigimde Rüya beni ariyordu. Hizli adimlarla yanina ulastim. "Burdayim çikolata almaya inmistim cafeye." Dedigimde yine o mükemmel gülüsü ile bana bakti. "Baslayalim mi?" Diye sordu. "Sen bilirsin istersen önce çikolata da yiyebiliriz" dedim elimdeki çikolatalari gosterirken. "Olur" dedi ve elimdeki cikolatalatdan birini aldi. "Suraya oturup yiyelim?" Dedi arkamdaki sandalyeleri gosterirken. Onayladim ve oturduk. O paketi acmis cikolatasindan ilk isirigini almisken ben onu izlemeye dalmistim. Gözümün önünde beliren el ile kendime geldigimde Rüya çikolatasini bitirmisti bile. Ne kadar süreden beri izliyorum ben onu? "Pardon dalmisim" dedigimde o sadece gülüyordu. Ciddiyim gülüsünü oturup saatlerce izleyebilirim. "Spora gecelim mi artik?" Dediğinde ayaga kalktim ve Okulda yaptigim gibi önce bayanlar diyerek elimi öne uzattim. Kikirdadi ve spor aletlerine doğru ilerlemeye basladi bende arkasindan onu takip ettim.

*******

Neredeyse 3 saattir burdayiz ve yarim saatte 10 dakikalik ara vermelerimiz disinda hiç durmadan spor yaptik. Baya da yorulduk. Rüya'nin böyle sporcu bi kiz oldugunu bilseydim daha önce gider tanisirdim aq. Ben kendi kendime dusunurken Rüya geldi. Üstünü degistirmis ve salik olan saclarini daginik bi topuz yapmisti. Bu topuz hiç bir kiza bu kadar yakismaz, yakisamaz. Çünkü Rüya Sancak diğer hiç bir kiza benzemez. "Hadi cikalim"dedi ve koluma girdi. Yorgunluktan bayilacak gibiydi ama yinede yorulmadim diyordu.

Rüya'yi eve biraktim ve bende eve geldim. Kisa bi dus aldiktan sonra yatagima yayildim ve sporun yorgunlugundan dolayi kapanmak uzere olan Göz kapaklarimla hiç savasa girmedim kendimi uykunun kollarina biraktim.

Rüya'nin anlatimi;

"Uğur dur artik yeter. Yaa öpmesene biri gorurse rezil oluruz biliyon dimi"

"Banane olursak olalim ben seni istiyorum"

"Ya alt tarafi 2 saat sonra eve gidicez"

"İhmm dayanamam o kadar ben seni Şimdi istiyorum"

"Uğur dur artik boynum mosmor oldu yeter"

"I-ıı birakmam. Hem o morluk değil, benim oldugunu belirten bi isaret"

ANILAR ASLA ÖLMEZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin