Slytherinski hodnik

125 4 0
                                    


-Šta uopšte radiš ovde?-upitao me je. Bilo me je sramota što je opet morao da me spasi. Samo sam ćutala. Uhvatio me je za ruku i doveo do stepenica. Sela sam do njega. Bio je veoma uznemiren. Opet me je pribio uza zid. Nisam se bunila jer očigledno nije bio sav svoj. Gledao me je tužnim očima koje su sijale na mesečini, ali nije pustio ni jednu suzu. Pustio me i okrenuo se na drugu stranu. Zagrlila sam ga. Okrenuo se ka meni i onda i on mene zagrlio. -Molim te mi reci, šta te muči, želim ti pomoći.-Nakon toga ispričao mi je o problemima zbog njegovog oca, i pokazao ruku. Da, Draco ja smrtonoša. -U redu je, sve će biti u redu.-rekla sam umirujućim glasom. Pokazala sam mu moj ožiljak na kome je pisalo "mudblood".-Ti možda jesi smrtonoša Draco, ali uvek ćeš biti bolji od ostalih. Ti imaš srce i ja ću ti pomoći sa svime. Razumem te.-Nasmešio mi se, njegova tuga je nestala. Počela sam drhtati od hladnoće, a on me je pokrio jaknom. Poljubio me je. Prijalo mi je. Onda se odmaknuo.
Draco P.O.V.
Pansy me je izazvala. Izazvala me je da poljubim Grangericu. Ja nisam kukavica, pristao sam. Rekla mi je da će doći u sobu, pa da je sačekam ispred. Eno je. Nije me videla i zaletela se u mene. Pribio sam je uza zid da nas Snape ne bi video. Bila je stvarno lepa. U mraku je još lepša. Nije želela da mi odgovori zašto je došla, mada ja sam znao. Odveo sam je do stepenica. Jao Draco, šta to radiš. Počeo sam gajiti osećanja prema mutnjakuši. Poludeo sam. Opet sam je pribio uza zid. Na moje čudo, nije se opirala. Pustio sam je. Osećao sam se grozno. Morao sam izmisliti izgovore o svom ocu i zbog toga što sam smrtonoša. Zapravo stvarno me je to mučilo. Onda me je zagrlila. Bilo mi je mnogo lakše. Drhtala je od hladnoće i ja sam joj dao jaknu. Približio sam se i poljubio je. Odmakao sam se. Nisam trebao ovo učiniti. Slomiću je. Ja sam budala. Mislim da je stvarno volim. Gledao sam je neko vreme. Bilo je pre tiho sve dok..čuli su se koraci. O ne. Brzo smo ustali i okrenuli se. Profesor Snape je stojao tačno iza nas. -Malfoy, Granger? Šta radite ovde u gluvo doba noći?- Nismo imali izgovor. Dobili smo kaznu. Divno. Tri dodatna sata napitaka i 20 poena od svake kuće. Morao sam se rastati sa Grang..Hermionom. Snape je stajao tamo sve vreme. Uputo sam joj smešak i otišao. Pocrvenela je. Stvarno je slatka. Vratio sam se u Slytherinsku sobu. Pansy je čekala na vratima. -Konačno! Gde je Hermiona, da li ste se poljubili?-pitala me je.-Snape nas je oterao i dao kaznu..i da, poljubili smo se.-namršteno sam promrmljao. -Vau. Kakva je bila njena reakcija?-..-Skoro sam siguran da je zaljubljena u mene.-pravio sam se da izgovaram to sa ponosom, ali sam bio slomljen.-Ha! Mutnjakuša!-molim, nazvala ju je mutnjakušom? -Mutnjakuša? Mislio sam da ste vas dve veoma bliske.-na ovu rečenicu se gorko nasmejala.-Draco, Draco, ja je samo iskorištavam. Čekaj? Nisi to znao? Pa svi Slytherini iskorišćavaju Griffindorce. Tako smo se dogovorili na kraju godine. Da bi im zabili nož u ledja, pa dah. Slytherini se nikad ne bi vidjali sa njima da nemaju koristi od toga.-ovo me je mnogo začudilo. -Znao bi za naš plan da si došao na sastanak koji smo organizovali.-pa, nije ni čudi što nisam znao. -Bio bi greh da se vidiš sa nekim iz Griffindora zbog toga što stvarno želiš. Svi ovde bi te zamrzeli. Hvala Bogu, dobro nam je poznato svima da mrziš sve Griffindorce, a pogotovo mutnjakušu koju sam te izazvala da poljubiš. Žalim te. Hvala Bogu da je prošlo. Ali hej, zaljubljena je u tebe, sada možeš manipulisati njome kako god želiš. Prljava mutnjakuša..pomislila je da je čistokrvni Slytherin zaljubljen u nju? Ha! Jadno.-mnogo sam se živcirao na svaki put kada ju je nazvala mutnjakušom.-Da..glupa mut..njakuša.-naterao sam sebe to da kažem, mrzeo sam se zbog toga. Pansy je počela flertovati sa mnom. Odvratna je. Svi su odvratni. Samo sam produžio do sobe sa izgovorom da sam umoran. Legao sam u krevet. Nisam mogao zaspati. Zaljubio sam se. U mut..ne mogu tako da je zovem. Zvaću je devojkom ne čiste krvi. Pa lepše je malo, zar ne? Tako je lepa..i dobra. Jedva čekam da je vidim opet.
Hermiona P.O.V
Vratila sam se do Griffindorske sobe. Harry i Ron su me čekali nestrpljivo na ulazu.-Herm gde si bila, mnogo smo se zabrinuli.-rekao je Harry. -Pa..khm..Pansy me je zvala da prespavam tamo..mada me je Snape video i morala sam se vratiti, sa kaznom. -Molim, išla si do Slytherina? Moglo ti se nešto desiti! Pa očito je da nas iskorišćavaju. Znaš, znamo to. Čuli smo ih kada su bili na sastanku. Rekli smo ti to. O ne, opet nisi slušala. Trebaš ih se kloniti Herm. Nemoj više izlaziti sa njima.-ovo me je šokiralo. Samo sam otrčala u sobu i zatvorila vrata. Sve sam ispričala Ginny i nije mogla verovati, pa ni ona nije znala da nas Slytherini iskorištavaju, svašta..bila sam mnogo razočarana. Nešto mi je govorila ali nisam je slušala. Zgrabila sam telefon i poslala Dracu poruke.

                                  Draco
Ja: Kako si mogao. Iskorištavaš me. Harry i Ron su mi rekli sve o vašem planu. A ja, budala, pala na tvoje glupe fore. Vau Draco, a ja mislila da se ljudi menjaju.

Draco P.O.V
Video sam da mi je Hermiona poslala poruke. Srećno sam uzeo telefon, dok nisam video. O ne, šta da radim, pa sada će da me mrzi za nešto što čak nisam ni uradio.

                               Hermiona💚
Hermiona: Kako si mogao. Iskorištavaš me. Harry i Ron su mi rekli sve o vašem planu. A ja, budala, pala na tvoje glupe fore. Vau Draco, a ja mislila da se ljudi menjaju.

Ja: Hermiona kunem ti se. Tek sada sam saznao za to. Pa ja nikad nisam otišao na sastanak. Stvarno sam mislio da se družite svi. Moraš mi verovati. Bio sam zgoržen kada mi je Pansy rekla. Molim te, nadjimo se sutra pre casova kod Clock Towera. Želim da te vidim i da pričamo. Volim te Hermiona, lepo spavaj, nadam se da mi veruješ💚

Hermiona: U redu Draco. Verujem ti, nadam se da neću zažaliti zbog toga. Lepo spavaj. Volim te...💚

Hermiona P.O.V.
Laknulo mi je. Osećam da govori istinu. Ali kako ja sada da se nadjem sa njim. Skoro pa mi je zabranjeno vidjati se sa njime. Mada sa dobrim razlogom. Moram se paziti...Tako je divan bio. Ali šta da radim? Šta ako me čak ni ne voli. Tako sam zaspala u nedoumici, ali ipak mnogo zaljubljena. Ja, Hermiona Granger, zvanično zaljubljena sam u smrtonošu. Do duše, zgodnog smrtonošu😉

Zdraavo ekipa! Evo ga drugi deo, malo je duži nadam se da vam se svidja. Razmišljala sam o još jednoj priči o Dramioni, dosta drugačijoj, koja će početi na početku Hogwartsa. To će biti tek kada završim ovo, neće biti još dugo, ali dobro. Kako vam se svidja ta ideja? Da li vam se svidja priča? Obećavam vam da ću je završiti. Znam koliko vam bude tužno kada se zaljubite u priču i čak je i ne završe. Trudiću se da svaki dan objavljujem priče. Vidimo se sutra💚

Dramione-zabranjena ljubavWhere stories live. Discover now