Clock Tower 7 ujutru
Hermiona P.O.V.
Jedva sam uspela da se iskradem iz sobe. Približavam se Clock Toweru. Toliko je hladno. Eno ga Draco. Toplina mi je odmah ispunila srce. Potrčala sam i zagrlila ga. Nasmešio mi se i milovao lice. Predivan je. Video je da drhtim i dao mi je jaknu. Mirisala je na njega. Mislim, na jabuke. Seli smo na klupu i naslonila sam glavu na njegovo rame. -Mislim da imamo isti problem.-rekao je. -Da, ni meni ni tebi ne daju sa se vidjamo. Okrutno.Šta da radimo?-odgovorila sam mu. -Vidjaćemo se svaki dan ujutru i uveče.-razmislila sam o tome ali ipak...-Znam Draco ali..ne možemo tako zauvek.--Znam malena, moraćemo im priznati jednog dana.-složila sam se, opet me je nazvao malena, otopila sam se.-Draco, ko je osoba koju ti najviše voliš?-nasmejao se. -Haha, pa to je lako, najviše voljm sebe.-isti, stari Draco. Koliko god da se promeni odgovor na to potanje će biti isti. Samo sam se nasmejala. -A ti?-upitao je.-Ne znam, mada odgovor ne bi bio sebe, ne volim sebe.--Ti si predivna.- rekao je.-Stvarno to misliš?--Da.-Zagrlila sam ga i onda me je on poljubio. Bilo je duže nego prošlog puta. Možda čak i lepše.
Odmaknula sam se posle dugog vremena i opet naslonila glavu na njega, a on me je držao za ruku.-Draco, da li me ti stvarno voliš?-
Draco P.O.V.
-Na volim te Hermiona.-njeno lice se promenilo iste sekunde.-Obožavam te.-vratila se njena sreća i čvrsto me je zagrlila.-Moramo na Snapeov cas.-rekla je.-Misliš 4?-uzdahnuo sam.-Pa..bar ćemo moći da se gledamo narednih 4 sata.-lukavo je rekla, na to sam joj se nasmešio. Izludeće me. Predivna je. Volim je. Želim da je pitam da mi bude cura. Ali, čekam savršen trenutak. Razdvojili smo se..već mi nedostaje. Otišli smo na Snapeove sate ali smo morali ići različitim putevima.
-Draco gde si bio?- Pansy. -Ja? Um, šetao sam se sam, nisam gladan.-prevrnula je očima. Ušli smo u učionicu. Počeo je Snapov sat. Nisam pratio šta priča. Gledao sam Hermionu. I ona je mene. 4 sata mi je prošlo u nekoliko minuta. Vreme je letelo dok sam se utopio u njene prelepe oči. Nikoga više nije bilo u učionici. Sve dok..Potter i Weasley su ušli unutra. -Hermiona šta radiš sama sa Malfoyem?-pitao je Weasley. -Malfoye budeš li je pipnuo..-Hermiona ga je prekinula.-Dobro sam. Zapravo postoji nešto što moram da vam priznam..--A šta to?-pitao je Weasley. Gledao sam u pod. -Draco i ja izlazimo..--MOLIM?-rekli su Potter i Weasley u isto vreme.-Šta? Možda jesam smrtonoša, ali svi ovde znamo da nisam zao, možda sam u prošlosti bio nasilnik, ali više nisam, promenio sam se..veruj te mi.-Gledali su me sa gadjenjem..u čemu je njihov problem? -Hermiona..on će te ostaviti, povrediće te..-Neću!-prekinuo sam ga.-Kako god Herm, mi smo te upozorili, šta god da misliš o njemu mi znamo kako će se završiti. Mi nismo tvoji prijatelji dok ne prekineš vidjati se sa njim. Volimo te. To je za tvoje dobro.-Hermioni su oči zasuzile. Budale. Uzeo sam Hermionu za ruku i krenuo napolje. Hermiona se okrenula i rekla kroz zube-Nikada.-Weasley i Potter su nas gledali otvorenih usta dok smo odlazili. Otišao sam sa Hermionom u ženski wc, rekla je da nam tamo niko neće smetati. Plakala je.-Draco ja..moram im reći da se ne vidjamo više. Svi će mi okrenuti ledja i..neću imati ni jednog prijatelja.-rekla je. -Razumem.-nosio sam ogroman bol u sebi tada. Zagrlila me je, i ja sam nju. -Znači..vidjaćemo se ujutru i uveče zar ne?- -Hermiona Granger, da li si ti stvarno mislila da ćeš uspeti da me se otarasiš?-nasmejao sam se i poljubili smo se sa osmehom na licu. Činila me je mnogo srećnim. Tako smo se mi nalazili u jutrima i noćima, iskraljivali se iz soba i vidjali. Bilo je previše lepo da bi bilo istinito...
Draco i Hermiona već mesec dana su se tako vidjali. Jednog dana imali si zajedno sat odbrane od mračnih sila. Draco je čekao ispred i došla je Pansy. Mislim da je znala nešto. Stajala je pored Draca. Eno je Hermiona, Tek što san je i pogledao i Pansy ga je povukla prema sebi i poljubila ga na silu. Pokušao se izmaći ali ga je pribila uza sebe i nije ništa mogao uraditi. Šta će sada? Prestala je čim ig je Hermiona videla i otrčala. Doslovno je bacio Pansy na zemlju i krenuo trčati prema Hermioni. -Znala sam. Draco Malfoy, čistokrvi smrtonoša, trči za jadnom i bednom mutnjakušom. Jadno. Videćemo kako će ostali u Slytherinu reagovati.- Draco se nije obazirao na Pansy sada je samo jedna osoba bila bitna. Trčao sam prema Hermioni. Izgubio ju je iz vida. Tražio ju je desetak minuta i konačno je našao. U suzama i prebledela. Imala je isečenu ruku. Krvarila je prebrzo. Nije znao šta da uradi i počelo je da mu se vrti u glavi. Isekao je sebi ruku na istom mestu i prislonio je na njenu. Polako je gubio svesti..
Ginny P.O.V.
Draco i Hermiona su u komi već oko nedelju dana. Niko nije pričao o tome kako su se Gryffindor i Slytherin vidjali. Pričali su samo o tome kako je Draco spasio mutnjakinju Hermionu Granger. Njih dvoje su bili povezani. Ruke su im stajale prilepljene i kada god bi ih neko razdvojio počeli bi da se mrdaju i osećali bi bol. Prošlo je još mesec dana. Ceo Hogwarts je saznao za zapanjujuću vest. Draco i Hermiona su se konačno probudili.
Hermiona P.O.V.
Probudila sam se u bolnici Madam Pomfri. U isto vreme kao i Draco. Pogledali smo se i trebalo nam je nekoliko minuta da se prisetimo svega. -Hermiona ja..Pansy me je poljubila na silu, nisa..-prekinula sam ga.-Hvala ti Draco..da me nisi spasao bila bih mrtva. Volim te. I da je bilo namerno i da te je na silu poljubila ja ti opraštam ne mogu opisati rečima koliko sam ti zahvalna.-okrenuli smo se na bok i poljubili. Madam Pomfri je uletela u bolnicu u istom trenutku. Bila je šokirana. Obavestila je sve učenike i profesore, svi su znali. Draco i ja smo ušetali u Great Hall i svu su gledali u nas. Držali smo se za ruke. Seli smo za svoje stolove. Ginny, Harry i Ron su uleteli u mene od sreće. Grlili smo se svi po nekoliko minuta. Kada smo se ispričali sa svima došao je Dumbledor. Održao je govor i poželeo nam povratak, onda je sledila neverovatna vest. Održaće se bal u čast budjenja Draca i mene. Sijala sam od sreće. Harry i Ron su sačekali Draca ispred Great Hall-a. -Pogrešili smo u vezi tebe Draco. Drago nam je što se vidjaš sa Hermionom.-rekao je Harry. Draco je klimnuo glavom sa osmehom. Draco i ja smo izašli sa osmehom i pričali. Rekao je kako su Slytherinci rekli da zele da se Draco i ja vidjamo i da su pogrešili sa Gryffindorcima. Konačno! Draco i ja više ne moramo sa se iskradamo iz soba da bi se vidjali. Sada mi je na umu bila samo jedna stvar. Bal.Evo ga treći deo! Danas sam veoma umorna pa je malo lošiji deo. Nadam se da vam se ipak svidja. Sutra možda napravim malu pauzu u pisanju, ali nastavak sledi prekosutra. Ljubim vas💚
YOU ARE READING
Dramione-zabranjena ljubav
RomanceZdravo ekipa! Ja sam veliki fan Harry Pottera i veliki fan Dramione.Nadam se da ćete uživati u mojoj priči. Ovo je moja prva priča pa mi nemojte zameriti. Ja sam iz Srbije, ali mislim da cete svi razumeti. Priču krećem pisati 1.06.2020. Pisaću što č...