"Se pare că Queen vrea să-mi stea în cale. Nu ne-am mai văzut de mult Y/N." spune persoana și rânjește malefic
Y/N's POV
"Jimin, vino aici!"
"Hmm?" spune Jimin și intră în cameră
"Sowon mi-a spus că o ignori. Poți să-mi explici de ce?" spun eu nervoasă
"Nu o ignor, pur și simplu nu avem ce discuta." spune Jimin relaxat, iar eu încep să mă enervez și mai tare
"Nu v-ați mai văzut de atâția ani și tu spui că nu aveți ce discuta?! Mă crezi proastă cumva?!"
"Y/N, mai bine îți vezi de fratele tău, pentru că din cauza lui situația dintre mine și Sowon e așa."
"Tae s-a despărțit de ea de mult, Jimin! Chiar dacă au fost împreună se pot vedea și vorbi ca niște oameni normali! Trecutul e trecut. Eu m-am plâns vreodată în fața ta de vremea când am suferit din cauza ta?"
"Y/N eu-"
"Vezi, Jimin! Nu îți place să aduci în discuție momentele alea, pentru că sunt în trecut și te fac să te simți prost. Dar au fost în trecut, iar eu am trecut cu vederea peste ele și tot lângă tine sunt chiar dacă m-ai rănit!"
"Y/N-"
"Gata, Jimin, nu vreau să aud nimic acum. Vorbim mai târziu." spun și ies nervoasă pe ușă
Ajunsă în sufragerie, îl zăresc pe Baekhyun stând pe canapea.
"V-ați certat?" întreabă el dezinteresat
"Ți-ai găsit iubită?"
"Argh! Bine, nu te mai întreb nimic, tac!"
"Așa mă gândeam și eu."
spun și merg la Sowon.A/N's POV
Jimin iese din camera sa și a lui Y/N și dă de Baekhyun.
"Ai belit-o Jimin, e nervoasă!"
"Știu."
"Oh, bine, când termini să mă anunți.😁" spune Baekhyun și afișează un mic zâmbet
Jimin îi aruncă o privire mortală și iese afară, cu gândul că Y/N a ieșit și ea
Y/N POV
"Argh! Cred că îl voi strânge de gât, unnie!"
"Y/N, te rog, nu mai da vina pe fratele meu, e vina mea. Dacă nu acceptam să fiu într-o relație cu Taehyung poate asta nu se întâmpla."
"Nu unnie, nu e vina ta! E vina încăpațânatului Park Jerk! (și numele s-a întors, v-a lipsit? 😏😂)
" Y/N, lasă îi va trece! "
" Unnie, am de gând să-i dau o lecție, mă ajuți? "
" Hmm... Ce lecție?"
"Voi dormi cu tine pentru o săptămână, ce zici?"
Sowon se uită puțin ciudat la mine.
"Ești sigură că vrei să faci asta? Știu cât de posesiv și protector e Jimin când vine vorba de tine. Te-ar duce cu forța înapoi în cameră voastră."
"Nu, nici nu mă gândesc! Vreau să vadă ce înseamnă să fi ignorat, exact cum face el cu tine!"
"Y/N, chiar nu trebu-"
"Unnie, ai încredere în mine! După săptămâna asta totul va reveni la normal."
"Of... bine fie!"
CITEȘTI
My evil mafia husband Vol II //P. JM. FF//
FanfictionVolumul II vine cu noi peripeții pentru Y/N, "Queen of the Mafia" și soțul ei Park Jimin.