Capitolul 1

2.2K 91 50
                                    

Atenție! Sunt și scene 🔞! Citiți pe propriul risc!

"Ai marfa?"

"Da, e aici."

"Bun, dă-mi-o!"

" Ești sigur, dacă ne prinde?"

" Hah, târfulița aia nu e în stare să rănească o muscă, iar tu crezi că mi-ar putea face ceva?! Haha..."

X person POV

Vorbeam cu un prieten căruia i-am adus "marfa", iar deodată în fața noastră a apărut o siluetă neagră. Nici nu am apucat bine să clipesc, că un glonț i-a și străpuns capul prietenului meu.

" Se pare că târfulița asta e mai puternică decât crezi." spune aceasta uitându-se la trupul neînsuflețit al prietenului meu, rânjind, în timp ce eu eram îngrozit

" Iar tu... * își mută privirea pe mine" VII CU MINE!"

Am încercat să fug, însă ochii mi s-au închis instantaneu, ca și cum aș fi fost împușcat.

End of POV

***

Bărbatul era acum legat de un scaun, iar Y/N, sau mai bine spus" Queen of the Mafia" stătea în fața lui, așteptând ca el să se trezească. Acesta s-a trezit și a observat că este înconjurat de oameni înarmați, iar în fața lui de afla ea.

Atunci când a văzut-o, și-a dat imediat seama că a intrat într-o mare belea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Atunci când a văzut-o, și-a dat imediat seama că a intrat într-o mare belea. Park Y/N (lol, era să scriu Jeon😂) soția celui mai puternic cap al Mafiei, Park Jimin era spaima tuturor gangsterilor de pe zonă, dar și din Coreea. Soțul ei a antrenat-o bine, iar acum are lumea la picioare. Dacă face rău? Nu, însă-i pedepsește pe cei cu afaceri ilegale și cu intenții rele asupra cetățenilor și ai țării. Este cunoscută drept "Queen of the Mafia" după ce s-a recăsătorit cu Jimin, amândoi formându-și o mafie care s-a extins extrem de mult și au ajuns de neoprit. Bineînțeles că puterea aduce faimă, iar faima aduce și dușmani. Chiar de moarte.

" Pentru cine duceai armele?"

" Ce arme?"

" Huh... acum se preface că nu știe despre ce e vorba. Poate ar trebui să reîmprospătez puțin memoria." spune Y/N, iar doi bărbați se apropie și-i dau jos bărbatului haina, rămânanând acum la bustul gol, iar lui Y/N i-au înmânat un cuțit. Aceasta plimbă cuțitul pe pieptul bărbatului, îi rânjește, iar apoi îi face o tăietură pe piept.

" Aaaaah! " strigă bărbatul din cauza durerii provocate de lama ascuțită a cuțitului

" Deci, dragule, acum vrei să spui cine te-a trimis și cu ce scop?"

" B-bine. El se ocupă din nou cu vânzarea de arme ilegale, iar eu a trebuit să i le livrez unui om de-al lui, cu care eram și bun prieten."

" Cine se ocupă cu vânzarea ilegală de arme?"

My evil mafia husband Vol II //P. JM. FF//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum