YASAK DÜŞLER
Dere kenarına Grace ve Dük aynı anda geldiler.Aralarında bir at boyu kalınca ikisi de atın dizginlerini çekti.
Piers kendinden emin ve sakin görünüyordu.Sonucu merak etmesi sadece genç kızın babasını ne zaman ziyaret edebileceğiyle ilgiliydi.
Fakat Grace'in yüzü ona duymak istemediği bir cevabı verecekmiş izlenimi veriyordu.Donuk ,soğuk,uzak,yaşam enerjisi olmayan yüze bakarken ilk defa özgüveninde çatlaklar oluştu.
Grace burada oyalanmak istemiyordu.Genç adamın attan inip kendisine yönelmesini görünce o ulaşmadan söyleyecekleri bir çırpıda dudaklarından döküldü. "Bu evlilik olmayacak.Cevabım hayır."
Piers kıza uzanacakken duyduğu duygusuz sese ve verilen cevaba kararan yüzünü döndü.Gözleri her ayrıntıyı araştıran bir dikkatle kıza yoğunlaşmıştı. "Sana hayır cevabını kabul etmediğimi söylemiştim.Bu evlilik her şeye rağmen olacak."Ses tonu bıçak kadar keskin ve sertti.
"Sizin istemenizle olmuyor ekselansları.Gitmek zorundayım ,umarım istediğiniz niteliklere uygun bir kadın bulursunuz.Hoşça kalın."
Piers onun atının yönün döndürmek için harekete geçmesini engellemek için atıldı ve dizgini elinden çekip aldı.Bedeni öfke kıvılcımlarına esir olmak üzereydi.Dizgini atın yanına bırakıp sert bir hareketle kızı belinden tuttuğu gibi aşağıya çekti.Onun itiraz çığlığı şu an umurunda değildi.Kızın ayakları yere değer değmez omuzlarını tutup sıktı.
"Şimdi bana neler olduğunu anlat." Sesi tehdit kokuyordu.
Grace omzunu silkmek istedi fakat canını acıtacak kadar sıkıca kavranmıştı.Dün duyduklarından sonra gerçekten de hislerini ve canlılığını kaybetmişti ya da içinde bir yerlerde donup kalmışlardı.
Genç adama ne kadar ciddi olduğunu anlatabilmek için gri gözlerini onun şu an öfkeyle maviye dönüşmüş gözlerine dikti. "Anlatacak her hangi bir mazeretim yok.Sadece bu evliliği istemediğime karar verdim."
"Yalan söylüyorsun.Seni istediğim kadar sen de beni istiyorsun.Dün seni ikna etmiştim."
"Anlık zaaflar evlilik için yeterli değil."
"Bütün söyleyeceğin bu mu?"
Kızın tereddüdü Piers'in bu reddedişin ardında başka sebepler olduğunu açıklıyordu. "Bana geçek nedeni söyle hemen." Lafı dolandırmasına ve sudan mazeretler ileri sürmesine izin vermeyeceği kızgın bakışlarından belliydi.
Grace derin bir nefes alarak "Pekala bunu siz istediniz. Karen'le iddiaya girmiştik." Derken bir an da olsa gözlerini kapatmak ve söylediği yalana kendisi de inanmak istedi.
"Ne iddiası?" Ah tanrım sesi öyle sakin ve rahat çıkıyordu ki arkasında alev alev yanan öfkeyi ve tehdidi görmemesi imkansızdı.
"Sizin bana evlilik teklifi edeceğinize dair.Ben ,benimle ilgilenmeyeceğinizi söylemiştim fakat o tam tersini iddia etti." Söylediklerini ve kendini hafife alan bir tavırla güldü. "Görünen o ki bu bahsi Karen kazandı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK DÜŞLER(TAMAMLANDI VE KALDIRILDI)
Historical FictionDüke göre ilk görüşte aşk diye bir şey yoktu.Fakat gördüğü masum güzellik ona vurulmasına neden oldu.Evlilik...hiç düşünmediği belki ileride dediği bir konuydu.Fakat bütün kurallarını yıkıp ona bu teklifi yaptı.Sonuç...Reddedildi. Ama neden? Genç kı...