Alara'dan 2 ay sonra
Hastaneden çıkalı 2 hafta olmuştu. 2 haftadır evde prenses gibi bakıyorlardı bana. Asir yanımdan hiç ayrılmıyordu.Bugün evine giderken saat 20:00 da hazır olmamı istedi. Araba ile alacakmış beni evden. Saat daha 16:00 ve ben çok heyecanlıyım. Hızlıca bir duş alıp, elbise seçimini düşünmeye başladım. Uzun düşünmeler sonucu siyah diz üstünde biten sırt dekolteli bir elbise seçtim. Ayakkabı olarak ta siyah şeffaf bantlı bir ayakkabı seçtim. Saçlarım uzamıştı ama maşa yapılacak kadar da uzun değildi. Bu yüzden saçlarımı serbest bıraktım.Makyaj pek sevmezdim. Bu yüzden sadece hafif bir ruj ve rimel sürdüm. Saat 18:00 olmuştu daha 2 saat vardı ve ben hazırdım. Asir'in evine erken gidip ona sürpriz yapmaya karar verdim.Bu halde sokakta yürümek istemediğim için Babam'dan beni bırakmasını istedim.
Babam:Geldik kızım. Dedi
Arabadan indim. Asir bana geçenlerde evinin anahtarını vermişti. Onla kapıyı açtım. Asir diye bağırdım ama ses gelmedi. Yukarı çıktım. Banyodan su sesi geliyordu. Banyoda olduğunu düşünüp karşıdaki odada oturmaya başladım Asir'in odasıydı burası. Bir süre sonra su sesi kesildi. Oda ya Asir'in girmesini beklerken duştan yeni çıkmış sarışın bir kız girdi.Kız. Asirin odasında. Duştan yeni çıkmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Doğumu (texting)
Random0507***:Senle gün doğumunu izleyelim mi ya da sen gün doğumunu ben seni. -TAMAMLANDI-