(Meraba bu bölümü lütfen okumadan geçmeyin. Şimdi ben hikayenin başındada dediğim gibi twice hakkında çok birsey bilmiyorum. Ayrıca çok kalabalık olduğu için kafam karışıyor. Bu yüzden genel olarak blackpink in ağzından olucak ama twice nin de anlattığı yerler olucak merak etmeyin. İyi okumalar)
Rose den
Bizi zorla evlerine getirmişlerdi. Şimdi ise salonda oturuyorduk evleri baya güzelmiş yalnız.
Namjoon- biliyorum aklınızda çok soru var.
Lisa Namjoon nun sözünü kesti.
Lisa- aklımızda çok soru olduğunu nerden biliyorsun belki az soru var.
Ah Lisa yine mi ya?
Herkes ona malmisin? Bakışı atarken oda çok mantıklı birsey söylemiş gibi hava atıyordu.
Namjoon -herneyse size yardım etmemizin sebebi artık bi düşmanlığı bir kenara bırakmak. Ayrıca o adamlar çok tehlikeli bu yüzden bir süre burda kalacaksınız. Anlaşıldı mı?
Jisoo ve jennie -yapıcak birsey yok peki.Hayır bu kadar kolay kabul edemezler.
Rose ve Lisa- Hayır olmaz.
Jin- neden?
Rose- ponpon yok.
Lisa- makyaj malzemelerim yok.
Rose- en sevdiğim sincap oyuncağım yok.
Lisa- kedilerim yok.
Rose- kıyafet ler yok.
Lisa- her gün uyandığımda resmime bakıp kendime iltifat lar edebilmem için Resimlerim lazım. Ve yok.
Rose- geceleri açlıktan uyandığımda yemem için lazım olan biberler yok.
Tam Lisa bişey demek için ağzını acmistiki jungkook sözünü kesti.
Jungkook- getiririz. Hemde hepsini gayet büyük bir ev tüm eşyalarınız sığar merak etmeyin.
Lisa- peki tamam ama benim bize silah sıkıp hastahanenin önüne Bırakan insanlara fobim var.
Rose- aynen benimde. Ayrıca ben uyurgezerim.
Lisa- bende saatlerce çığlık atmadan uyuyamam.
Rose- ikimizde her sabah erkenden yüksek müzikle prova yaparız.
Jimin- sizde ayaklı felaket makinesi gibisiniz. İnsanların hayatını mahvetme gibi bir sözleşme imzaladinizda eğer sözleşmeyi bozarsaniz öldürülme kararı verileceği için mi böyle davraniyosunuz yoksa.
Rose- bi saniye toparliyorim. Olmuyor. Agagagag favorimsin jimin-ssh.
Lisa- jungkook iyimisin? Fazlami geldi acaba. Yazık oldu ya.
Jungkook- aa yok ben iyiyim merak etme Lisa.
Jungkook şoktan çıkıp cevap verince lisada bize döndü.
Lisa- bu arada jimin-ssh benimde favorimsin.
Jimin- teşekkürler kızlar.
Jisoo- kızlar cidden bin biz bile inaniyorduk harikasiniz.
Jennie- yani. Aslında.
Sabahları erken kalkmaniz ve prova yapmanız.
Rose nin uyurgezer olması
Lisa nin fobisinin olması
Saatlerce çığlık atman
Dışında hepsi doğru.Birazdaha sohbet ettikten sonra herkes odasına çıktı ben Lisa ile kaliyordum. Eşyalarımizda gelmişti.
Bizde Lisa ile biraz konustuktan sonra uyumustuk.________________________________________
Bölüm sonu.
Bölüm nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACKPİNK ve TWİCE ~
Fanfic13 yakın arkadaş kimderdiki bu 13 arkadaş hayalleri için ayrılıp idol olunca düşman olucak diye. arkadaşlık ve düşmanlık iki duygunun hangisi kazanıcak.