Nu stiu daca stiti asta sau majoritatea ati aflat deja,dar cei care au Instagram,probabil ca stiu deja dar totusi vreau sa va spun mai detaliat despre aceasta problema!
Probabil stiti ca de ceva timp,pe Instagram circula niste clipuri video in care la inceput,apar idoli k-pop,iar apoi arata filmulete cu cadavre sau oameni care sunt ucisi,evident ca nu stie nimeni cine sunt,dar acele filmulete cu decesele unor oameni necunoscuti sunt luate de pe Deep Web.
Ce este Deep web?
Deep Web este un site de hackeri,mai bine spus psihopati sau oameni bolnavi mintal care posteaza pe acea platforma filmulete live cu oameni torturati,oameni care se sinucid,cadavre sau,poti sa faci chat cu fetele rapite,iar mai tarziu ti-o va arata moarta.
Sa nu intrati niciodata pe acest site,este destul sa il cautati pe Google si sa intrati pe el,pentru ca,cum spuneam mai sus,este un site plin cu hackeri. Daca intrati trebuie sa fiti foarte atenti ce faceti,pentru ca,doar o miscare gresita pe acea platforma,iar tu ai putea fi urmatoare victima,iti pot afla locatia si iti activeaza microfonul si camera de la telefon.
De ce trebuiue sa va feriti si de ce trebuie sa aveti mare grija!!!
Pe instgram,conturile care posteaza continut neadecvat (de exemplu clipurile acela depre care am scris ,mai sus) sunt de obicei,oameni care folosesc platforma Deep Web,care se uita la videoclipuri de acelea. Feritiva de ei cat de mult puteti,conturile acela au nume ciudate,majoritatea au in numele contului "slitz" sau alte litere. Fiecare cont are in descriere semne ciudate,deci daca va apare un videoclip cu BTS sau orice alta trupa K-pop,primul lucru pe care sa il faceti este acela de a va duce prima oara la profilul contului si sa va uitati in descrierea contului,daca are semne ciudate,nici sa nu va uitati la videoclip,multe persoane au ramas traumatizate dupa ce s-au uitat,eu ma aflu printre ele. Imi este frica sa inchid ochii noaptea,stayu mereu cu usile inchise in casa si imi este frica sa vorbesc cu anumite peroane,totul din cauza ca am fost ignoranta si m-am uitat la unul din acele clipuri.
O alta problema ar fi,aceasta, ceea ce o sa scriu acum este ceea ce a spus un Army,pentru a ajuta oamenii cu aceasta problema:
" Contul nu este piratat,ci doar pentru a nu atrage atentia,deoarece ei vor pirata masiv si vreau sa imi protejez contul,va rugam sa intelegeti si continuati sa sustineti contul,deoarece va fi pastrat privat,va iubesc pe toti foarte mult! Este foarte important sa cititi urmatoarele: Va rugam sa stergeti BIOS-UL dvs. ORICE INFORMATII PRIVIND LOCUL DE INFORMATIE,inchideti-va DMS-ul si puneti-va conturi private. S-A INCEPUT PRIDEFALL! Pridefall este un grup de hackeri homofobi,in luna iunie acestia primesc mai multor conturi care sustin comunitatea,facandu-le rau,daca isi pot elimina sau schimba icoanele entru siguranta si integritatea baietilor!
Pentru a intelege mai bine "PRIDEFALL",este vorba despre un grup de rasi,homofobi,care sunt responsabili de raspandirea urii,spun ca se vor intoarce in Iunie,ceea ce fac,practic,este sa va timita imagini sau videoclipuri despre violuri,lucruri care v-au ranit sensibilitatea. Ca isi impartasesc adresa,numele,etc., de aceea li se solicita sa-si protejeze conturile,sa-si stearga biografiile,sa le dezactiveze adresa si SA NU DESCHIDA NICI UN LINK TRIMIS DE ORCINE!!! "
Va rog da-ti acest mesaj mai departe si daca va omoara curiozitatea,NU CAUTATI SI NU INTRATI NICIODATA PE ACEST SITE!!!
Capitol nou,maine.
CITEȘTI
♡◇☆Oᴀʀᴇ ᴍᴀ Pʟᴀᴄᴇ?♧♡♤Bᴛs
FanficO carte amuzantă dar și de dragoste citiți și veți râde sau plânge dar e suuuuperrre făină citiți și veți afla totul pe parcurs