B'Day Albümü;
Haziran 2005'te Destiny's Child'ın dağılmasının ardından "Déjà Vu"(ft. Jay Z), "Irreplaceable" ve "Beautiful Liar"(ft. Shakira) hitlerinin de bulunduğu ikinci solo albümü B'Day (2006) yayımlandı.
Beyoncé, performansıyla Altın Küre'ye aday gösterildiği Rüya Kızlar (Dream Girls) (2006) ile Pembe Panter (2006) ve Obsessed (2009) filmlerindeki başrolleriyle oyunculuğa adım attı.
Tüm bu sürede Jay-Z ile evlendi (ileride JAYONCÉ üzerine ayrıntılı yazacağım:D) ve Cadillac Records filminde Etta James'i canlandırdı...
I'm...Sasha Fierce
Beyoncé'in bir diğer yanı yani ikinci kişiliği olan Sasha Fierce'ın ortaya çıkmasına neden olan albüm, 2010'da "Single Ladies (Put a Ring on It)" ile Yılın Şarkısı dahil 6 Grammy Ödülü elde ederek rekor kırdı.
Beyoncé aynı yıl müziğe ara verdi ve kariyerinin yönetimini devraldı.
4 :) (2011)
1970'lerin funk, 1980'lerinpop ve 1990'ların soul müziğine yer verdi. "Halo", "Love On Top" albümün teklilerinden bazıları :)
BEYONCÉ
Beyoncé (2013), deneysel yapımı ve daha karanlık temaları işlemesiyle önceki kayıtlardan ayrıldı.
"Çağdaşlık", "Feminism", "Aşk", "Güç/ Kadın Gücü" gibi konuların işlendiği album tüm bu yönleriyle Beyoncé'in diger albümlerinden ayrıldı...
Son Olarak;
Beyoncé'nin şarkıları genelde aşk, ilişkiler, tek eşlilik temaları çevresinde şekillenmektedir. 17 yıla yayılan kariyerinde 17 Grammy Ödülü kazandı ve solo sanatçı olarak 75 milyondan fazla, albüm sattı ve tüm zamanların en çok satan şarkıcılarından biri oldu.
Amerika Kayıt Endüstrisi Birliği, Beyoncé'yi Amerika'da 2000'lerin En Çok Sertifika Alan Sanatçısı kabul etti.
2009'da Billboard tarafından On Yılın En İyi Radyo Şarkıları Sanatçısı
2000'lerin En İyi Kadın Sanatçısı ve
2011'de Milenyumun Sanatçısı seçildi.
Beyoncé, 2014'te Forbes'un Celebrity 100 listesinin ilk sırasında yer aldı ve tarihteki en çok kazanan siyahi müzisyen oldu.
2013 ve 2014'te Time dergisinin Dünyadaki En Etkili 100 İnsan listesine girdi.
Fotoğraf: BEYONCÉ albümü Klip çekimleri // Blow
Video: 4 albümü teklisi // Love On Top
İlk dört bölümü oy veya yorum beklemeden yayımladım fakat bundan sonrası için oy verip yorum yaparsanız çok sevinirin BeyHives!! :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEYONCÈ
FanfictionÇok büyük bir BeyHive olarak Pop'un Kraliçesi 'Queen B' hakkında bildiğim herşeyi sizinle paylaşmaya karar vedim. Beyoncé Giselle Knowles Carter'ı daha iyi tanımak isteyenler için...